Hop.nl
Bekijk alle reviews en keurmerken van Hop.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,3

• Glenn
    Review voor Hop.nl

3 dozen pellets tekort gekregen.
    4.5 fantom sonic
    Telefoon nummer werkt ook niet
    . Terugstorting???/uitleg???
    Vorige keer was alles oke nu blijkbaar niet
    Wachtend op reactie , hopelijk komt dit in orde

• D.G.
    Review voor Hop.nl

Mooie producten en nette prijzen.
    Ook snelle levering, binnen 2 dagen na betaling in huis.
    Top!!

• Hoe beoordeel je Hop.nl?

• Tom
    Review voor Hop.nl

Grote fles bevochtigingsvloeistof voor mijn humidor was helaas op. Klantenservice reageerde snel met een oplossing om twee kleine flesjes toe te sturen, daarmee ging ik akkoord. Tot mijn verbazing kreeg ik er uiteindelijk drie toegestuurd wat uiteraard geweldige klantenservice is! Ontzettend bedankt voor de snelle en adequate oplossing.

• Karin
    Review voor Hop.nl

Product past niet. Twee dezelfde maten besteld, de ene past wel, de andere niet. Mail gestuurd met deze vraag/klacht maar geen reactie op gehad. Erg teleurstellend.

Antwoord van Hop.nl

Hoi goedemorgen Karin,

Allereerst bedankt voor de beoordeling, ook al is deze negatief, wij waarderen het enorm. Ik denk dat onze e-mail van vorige week maandag in de map ‘’ongewenste e-mail’’ terecht is gekomen, uiteraard erg vervelend!
    Mijn collega heeft de mail beantwoord, maandag morgen, direct na het weekend. Echter zie ik wel dat het niet helemaal juist is wat ze aangeeft.
    Zie het onderstaande bericht.

''Goedemorgen Karin!

Het is eigenlijk een vrij simpel antwoord helaas. Het is dan helaas niet geschikt voor uw pistool.
    De loop kan inderdaad wel 4,5 mm bb’s accepteren maar de vorm mat de Grizzly bb’s zijn heel anders qua vorm en misschien ook iets zwaarder en dus de perfecte match voor het geweer dat u nu heeft. Ik zal u een overzichtje doorsturen zodat u kunt zien welk gewicht en vorm/maat het beste bij uw geweer passen;''

De meeste luchtbuksen zijn enkel geschikt voor loden pallets net als de Grizzly kogeltje. Echter niet geschikt voor ronde kogeltjes. Als je kunt aangeven welke buks je hebt, kan ik dit voor alle zekerheid ook verifiëren.

We horen het graag.

Rick

• J.H.P.
    Review voor Hop.nl

Hop.nl maakte een kleine fout met de levering, maar herstelde die snel en zeer goed. Ben erg tevreden over dit bedrijf!!

• Joop
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Geen problemen, een snelle levering en het product voldoet.

• eric
    Review voor Hop.nl

zeer snel en goed verpakt

• Anoniem
    Review voor Hop.nl

Top webshop! Super snelle levering! Gratis verzending met track & trace. Zeer tevreden.

• dennis
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Mooi product, goede prijs en snel geleverd. Klasse

• Kim
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Snelle levering, netjes verpakt.

• Ineke Buitenkant
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Snelbesteld en idem dito ontvangen met track en trace. Perfect!!

• Bert Elting

• Marcel
    Review voor Hop.nl

prima service en snelle levering. Ook reageren ze snel op mailtjes.

• Jordy Mertens
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Ze helpen je graag voort als je iets niet weet 🙂 zeer snel verzonden 🙂 en ook ze zijn zeer beleefd heel belangrijk 🙂 ik blijf bij hun bestellen en kopen 🙂

• Wim Plancke
    Geverifieerde klant van Hop.nl

correcte leering binnen gestelde termijn

• Marc

Snelle levering!

• See
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Product prima en netjes verpakt

• bjorn Mertens
    Geverifieerde klant van Hop.nl

Prima Services snelle levering voor deze top materialen

• Rob

• Paul den Ronde
    Review voor Hop.nl

Goede service en mooie producten.