Hot Trend
Hottrend richt zich op de nieuwste trends en ontwikkelingen in de wereld van: comics, anime, k-pop, manga, gaming, gothic en fantasy.

Lidmaatschap per 25-10-2021 stopgezet

8,2
Filter 95 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 64 met beschrijving

• Manon Schrijvershof

snel en netjes

• Lija
    Review voor Hot Trend

Heel echt goed service, ik heb paar shirtjes gekocht, heel.hoge kwaliteit en er komt nog veel cadeautjes bij, hartelijke bedankt , ik kom zeker nog een keer terug

• fimke de goede
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Ten eerste zouden de spullen binnen 3 dagen bezorgd worden. ik kreeg mail dat het niet leverbaar zou zijn en zou iets anders kunnen kiezen. daar voelde ik niets voor. denkende dat het daar mee klaar was,...vervolgens werd naar 2 en een halve week een pakje bezorgd met hele andere producten die ik dus niet besteld heb. of ik even wil betalen!....schandalig! Er zat een shirt in waar geen label meer in zat. die was er uitgeknipt. en een hoop rommel. stickers en een rubber armbandje...op de rekening werden echter wel 2 truien in rekening gebracht. na gemaild te hebben mocht ik de spullen terug sturen en zouden ze het bekijken of het in orde was. Dan zou de rekening aan gepast worden. ik heb dit niet besteld. maar moet wel betalen? dacht het niet! Weer gemaild en geen enkele reactie meer.i
    Ik ga dit niet betalen. ik ga ook niet terug sturen!!!
    Na mijn "slechte" beoordeling ontving ik een mail waarin word beweerd dat ik meerdere mails zou hebben ontvangen om iets anders uit te zoeken. dit is niet waar! bovendien komt er nog een waarschuwing bij dat als ik niet betaal, ik diefstal zou plegen. met andere woorden, hot trend kan je van alles en nog wat sturen om vervolgens betaling af te dwingen zolang het volgens hun maar Zo'n beetje in de zelfde prijsklasse ligt als wat je in eerste instantie besteld hebt?

Geachte mevrouw,

Wij hebben u geen "e-mail" gestuurd met een waarschuwing waarin u diefstal zou plegen. U kreeg een notificatie van onze publieke reactie die iedereen hier kan lezen. U wilt EN niet betalen EN niet de producten terugsturen. Dan valt dit onder diefstal mevrouw. U heeft idd eerder meerdere mailtjes gehad en u heeft deze wel gelezen u gaf zelfs aan dat u niet altijd achter u pc zou zitten om de e-mails te kunnen lezen.

• Jackeline Van den Hurk
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Geen bestelling gezien..terwijl hij volgende dag al verstuurd zou worden

Geachte mevrouw,

Uw 1 ster review is zeer onterecht ik hoop dat u dat ook begrijpt. Wij hebben uw zending meteen dezelfde dag verzonden dit kunt u volgen via track en trace. Dat het pakketje niet de volgende dag bij u in huis komt kunnen wij als webshop niets aan doen. Wij zijn afhankelijk van PostNL (zij doen onze pakketjes) en dat zij het druk hebben i.v.m. corona en sinterklaar kunnen wij hier als webwinkel niet op afgerekend worden.

Zeer jammer.

• Nancy Willemsens Dorikens

Uitstekende service!

• Thi Kha Le
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Snel levertijd ( donderdag besteld- maandag binnen). De producten zijn goed.
    Ik heb een kleine tas en een pet gekocht. Ze worden in 2x super grote dozen gezet met heel veel papieren erbij. Vind het onnodig voor mijn bestelling en het kost alleen ruimte in de bus van bezorger.

• Aylin Thomassen
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Nog steeds goede en snelle service. Producten worden altijd netjes en in goede staat geleverd

• Wendy Langenhuijzen

Leveren

• Anouk Blome
    Geverifieerde klant van Hot Trend

bestellen was niet eenvoudig, moest typen wat je wilde hebben. Maar netjes verstuurd en compensatie voor een artikel dat niet leverbar was.

• Ronnie de Kok

Prijs is prima, bij de concurent vragen ze voor hetzelfde item 10,-

• L jansen

• Paul Haeve

Bestelling nog niet binnen

Geachte heer/mevrouw,

Onze bezorging loopt via PostNL en wij hebben geen invloed over de verzend datum. Tijdens de corona loopt het landelijk iets uit wat de levertijden betreft en wij zijn daar helaas geen uitzondering in. U heeft een track en trace van ons ontvangen waarmee u het pakketje kunt traceren. Wij vinden een 1 ster review hierdoor, dan ook onterecht.

• Olivia
    Review voor Hot Trend

Ik krijg nog extra cadeau bij mijn bestelling en ik heb ze opgehaald, de verkopers zijn heel aardig

• Batenburg

Snelle levering, net product

• Froezan Nehmelman
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Leuke dingen voor een leuk prijsje en snel verzonden! 👌

• lindsey maes
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Voldoet helemaal niet aan de verwachtingen. Hoe durven jullie voor zoiets geld vragen.

• Fred Jak
    Geverifieerde klant van Hot Trend

6,95 verzendkosten voor een pakje wat gewoon door postnl als briefpost wordt bezorgd vind ik belachelijk tarief. Het verzenden is daardoor volkomen onnodig een stuk duurder dan de inhoud.

Geachte heer/mevrouw,

Een mondkap past door de brievenbus en deze is via een brievenbus pakket aangeboden. Hierdoor ligt het pakje altijd voor u klaar zonder ervoor thuis te hoeven blijven en tevens kunt u net als een gewone pakket uw pakje track en tracen. De 6,95 euro standaard verzendkosten zijn gelijk aan onze brievenbus pakket met track en trace en de daar bijbehorende materialen zoals een bubbel envelop waarin uw mondkap netjes in verzorgd was.

Daarnaast staat er op ELKE mondkap artikel in onze webshop een 2,50 Euro kortingscode welke u niet gebruikt heeft tijdens het uitchecken van uw bestelling. Dus uw 1 ster review en negativiteit vinden wij dan ook niet terecht.

• Rubeca alberto

Was goed zonder prpbleem