Hot Trend
Hottrend richt zich op de nieuwste trends en ontwikkelingen in de wereld van: comics, anime, k-pop, manga, gaming, gothic en fantasy.
8,4
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 52 met beschrijving

• Olivia
    Review voor Hot Trend

Ik krijg nog extra cadeau bij mijn bestelling en ik heb ze opgehaald, de verkopers zijn heel aardig

• Batenburg

Snelle levering, net product

• Hoe beoordeel je Hot Trend?

• Froezan Nehmelman
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Leuke dingen voor een leuk prijsje en snel verzonden! 👌

• lindsey maes
    Geverifieerde klant van Hot Trend

Voldoet helemaal niet aan de verwachtingen. Hoe durven jullie voor zoiets geld vragen.

• Fred Jak
    Geverifieerde klant van Hot Trend

6,95 verzendkosten voor een pakje wat gewoon door postnl als briefpost wordt bezorgd vind ik belachelijk tarief. Het verzenden is daardoor volkomen onnodig een stuk duurder dan de inhoud.

Antwoord van Hot Trend

Geachte heer/mevrouw,

Een mondkap past door de brievenbus en deze is via een brievenbus pakket aangeboden. Hierdoor ligt het pakje altijd voor u klaar zonder ervoor thuis te hoeven blijven en tevens kunt u net als een gewone pakket uw pakje track en tracen. De 6,95 euro standaard verzendkosten zijn gelijk aan onze brievenbus pakket met track en trace en de daar bijbehorende materialen zoals een bubbel envelop waarin uw mondkap netjes in verzorgd was.

Daarnaast staat er op ELKE mondkap artikel in onze webshop een 2,50 Euro kortingscode welke u niet gebruikt heeft tijdens het uitchecken van uw bestelling. Dus uw 1 ster review en negativiteit vinden wij dan ook niet terecht.

• Rubeca alberto

Was goed zonder prpbleem

• Aylin Thomassen

Snelle levering. Produkten zijn goed

• Daan Touw

snel in huis

• Davie Pronk
    Geverifieerde klant van Hot Trend

de artikelen op de site zijn best wel leuk en ze worden ook heel snel bezorgd, als ik weer iets snel nodig heb of gewoon iets leuks will hebben kom ik zeker hier terug

• Sawatski

Veel leuke spullen! Keurige levering, én extra cadeautjes! 😃