House of Natural Beauty

House of Natural Beauty

House of Natural Beauty is ontstaan om alle natuurlijke en
duurzame cosmeticaproducten hier samen te brengen.

Wij staan voor een betere wereld voor dier, milieu én mens. Ons streven is om dit met zijn allen te bereiken
door duurzame en biologische producten te gebruiken. Zo zijn er producten voor zowel baby en kind
als volwassenen. Kom erachter wat het beste is voor jou gezicht en lichaam.

Wij werken alleen samen met hoogwaardige cosmeticamerken die hetzelfde doel hebben.
Zo bundelen we onze krachten en laten we zien dat natuurlijke producten nóg meer resultaat boeken!
9,6
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Sonja
    Geverifieerde klant van House of Natural Beauty

Goed advies en snelle levering

• Paula van de pavert
    Geverifieerde klant van House of Natural Beauty

Snelle levering en ook nog een leuke verrassing erbij!

• Hoe beoordeel je House of Natural Beauty?

• Joeri Beek
    Review voor House of Natural Beauty

Fijne webshop, goede klantenservice en duidelijk advies bij vragen. Meermaals besteld, bevalt prima!

• Kiki
    Review voor House of Natural Beauty

De zelfbruinende drops zijn echt heel fijn en hebben niet die irritante zelfbruiningsgeur. Ik meng ze door mijn dagcreme en bodylotion. Heb vandaag ook de zonnecreme besteld en de oogcreme, ben benieuwd!

• Monique Hartogs

• Kathy Philips

Correct en snel

• rachel Dagan
    Geverifieerde klant van House of Natural Beauty

De webwinkel is prima. De producten vind ik minder fijn qua geur en gevoel.

• Will
    Review voor House of Natural Beauty

Vriendelijk advies, snelle en correcte levering. Fijne producten.

• Nicky
    Review voor House of Natural Beauty

Ik ben fan van de dagcrème en oog crème, die ook voor de rijpere huid hun werk goed doen.

• Maartje
    Review voor House of Natural Beauty

Fijne producten. Ik heb een hele gevoelige huid, maar na contact met de klantenservice heb ik de juiste producten kunnen bestellen en ben heel tevreden over het resultaat.

• Bibi
    Review voor House of Natural Beauty

Fijne overzichtelijke website en snelle levering. Ook het contact verliep snel. Ga zeker vaker bestellen hier! Super tevreden.

• Jonathan
    Review voor House of Natural Beauty

Ik heb een tijd geleden zo’n pakket van Duro besteld. Had een vraag en de klantenservice reageerde snel. Niks van de prijs te zeggen en merk nu al verschil!

• Tessa
    Review voor House of Natural Beauty

Ik gebruik verschillende producten van deze site en ben super tevreden. Al vaker besteld en zal dat ook blijven doen.

• Lia
    Review voor House of Natural Beauty

Heel prettig de beige zonnebrand.. Heb een gevoelige huid maar deze is wel fijn

• Jeun
    Review voor House of Natural Beauty

Snelle levering en zeer tevreden over de producten. Hier ga ik vaker bestellen!