Huisentuinwebshop.nl

Huisentuinwebshop.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Huisentuinwebshop.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 21-11-2023 stopgezet

9,4

• Monique
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Na bestelling de volgende dag al in huis. Alles netjes ingepakt. Erg blij mee. Nu nog wachten tot het voorjaar om te planten.

• Roel huysmans
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Prima service, alles netjes verpakt en ongeschonden aan huis geleverd. En natuurlijk, zeer mooie hangpotjes...

• MH Van Beek
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Super service. Fijne communicatie en een cadeautje omdat de bestelling later werd bezorgd dan de bedoeling was. We hebben twee keer besteld en beide keren was uitstekend.

• Joeri Kusters
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snelle service, mooi product en leuk persoonlijk ingepakt

• Renze
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Goede prijs, snelle levering en een kadootje bij de verzending.
    Helemaal top en zeer vriendelijk.

• Rita
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Geweldige service! Snelle levering met persoonlijk bedankje en attentie. Zeer tevreden!

• André Dubbelman

Super persoonlijke touch

• Jolien
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Je moet bij deze webshop heel goed opletten. Ik had een aantal producten besteld voor een verjaardag, ruim op tijd. Bij de bestelling stond dat het direct leverbaar was en omdat het voor 15u besteld was zou het zelfs morgen al binnen zijn. Voor, tijdens en na de bestelling werd er op geen enkel moment gewaarschuwd dat ze, vanwege vakantie, het pas een maand later zouden verzenden! Dit was in de kleine lettertjes te lezen op een van de informatiepagina, maar op de main website was er helemaal niets van te zien. Ik hoop dat dit bij toekomstige vakanties wordt aangepast want het is zeer misleidend om eerst te zeggen dat je direct de volgende dag je producten kunt krijgen en later, pas nadat je zelf naar de klantenservice bent gestapt, erachter komt dat dit helemaal niet klopt.

• Ginger
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Top webwinkel! Alle informatie en vragen via instagram. Snel antwoord, snelle levering. Goede verpakt echt een cadeautje en een persoonlijke benadering met gratis zaden erbij! Erg leuk hoe Angela dit aanpakt! Ik zeg TOP! En wat een geweldige natuurvriendelijke artikelen!! 💚

• J
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snelle levering die netjes als een cadeau is ingepakt. Met een persoonlijk briefje en zaden voor kruiden.
    Dankjewel Angela. Dit doe je leuk

• Janneke
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Wat een super service. Jezelf een kweektafel cadeau doen en het dan ook als cadeautje binnen krijgen. Met een persoonlijk berichtje en een extraatje. Het gevoel als klant dat je bestelling gewaardeerd wordt. Ik word daar blij van.

• Merel
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snel en goed geregeld! Fijn contact.

• Martinique Chang

• Janneke
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Bestelling wordt snel geleverd, netjes ingepakt met een leuk persoonlijk briefje erbij.
    Hele leuke website met veel leuke dingen voor in huis en tuin. Ik heb al een wensenlijstje om meer dingen te bestellen

• Romy
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Mega tevreden ! Je bestelling ziet er uit als een cadeautje en als je vragen hebt is Angela altijd bereid om je te helpen ! :)

• Carlijn
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Huis en tuin webshop maakt echt het verschil door alle bestellingen echt met zorg en aandacht in te pakken en te versturen. Echt een cadeautje voor jezelf om thuis te ontvangen. Aanrader!

• Maarten
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Snelle levering nette service en goeie tips!

• Anke
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Heb de bestelling gedaan. Site was leuk. Had nog een vraag omdat het kado was. Direct een reactie. Goede oplossing. Pakket ontvangen in kadopapier. Pakbon digitaal. Kun je het kado gelijk geven. Super.

• Marian

Heel fijn!!
    Vriendelijk, persoonlijk en meedenkend.

• Ilona van Velsen
    Review voor Huisentuinwebshop.nl

Ik ben heel blij verrast! De bestelling ging perfect. Heel leuk bedrijf.aardige mensen.