Hunter Safes

Hunter Safes is de grootste producent van wapenkluizen, pistoolkluizen en oplossingen voor Politie en beveiligingsbedrijven. Elke wapenkluis of pistoolkluis wordt door ons ontworpen, gecertificeerd en geproduceerd.
- zeer korte levertijden
- gespecialiseerd in maatwerk
- eigen transport en service
9,6

• Saad
    Review voor Hunter Safes

Een kluis besteld wat niet op voorraad was en moest dus geproduceerd worden. Duurde wel even maar werd netjes afgeleverd en communicatie erover was duidelijk.
    Kluis is kwalitatief erg goed, ik ben heel blij.

• Jeff van Houten

Top service

• Hoe beoordeel je Hunter Safes?

• Robert

Goede service, Netjes gemonteerd. Op tijd geleverd

Antwoord van Hunter Safes

Hi Robert, jij bedankt voor het vertrouwen in ons. Fijn om te horen dat alles netjes is verlopen. Veel plezier ermee en tot ziens. Fijne dag!

• Rene Wesselink

goede service

• Raf Van Genechten

correcte service, snelle levering

• Guido De Waard
    Geverifieerde klant van Hunter Safes

Prima service, mooi product.

• Karlijn
    Review voor Hunter Safes

Fijne communicatie, snelle levering ondanks maatwerk, fatsoenlijke kluizen!

• Alexander
    Geverifieerde klant van Hunter Safes

Degelijke kluis met intern afsluitbare vakjes.

• anoniem
    Geverifieerde klant van Hunter Safes

goede kwaliteit, goede communicatie en acceptabele prijzen!

• Mark
    Review voor Hunter Safes

Duidelijke website. Uitetende service. Ik het afleveren verliep volgens afspraak en zonder problemen. Aanrader voor iedereen die een (wapen) kluis zoekt.

• Richard Bomers

Prettig en vriendelijk contact

• Timo Spreksel

Uitstekende service.

• Edwin
    Geverifieerde klant van Hunter Safes

Snelle en goede Service, zowel bij kleine bestellingen waar FF een telefoontje wordt gemaakt om potentiële onduidelijkheden weg te nemen. Maar ook bij kluis opmaat die op de 2de verdieping moeten komen staan is er een goede service. De kluis zelf is ook van goede kwaliteit (ook niet onbelangrijk)

• Jan Verhulsdonk

duidelijke communicatie

• Edgar Waelpoel
    Geverifieerde klant van Hunter Safes

Er was niemand thuis en product werd gewoon voor de deur aan de straatkant achter gelaten. Kan echt niet!

Beste Edgar,

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat PostNL je pakketje voor de deur heeft neergelegd, dit was geheel zonder overleg met ons. PostNL heeft deze beslissing dus blijkbaar zelf genomen en daar hebben wij geen invloed op. Het beste is om een review achter te laten bij PostNL zodat zij op de hoogte zijn van jouw ervaring.

Wij hebben jouw order met zorg behandeld en netjes (anoniem en zelfs onder een andere handelsnaam verzonden, zodat niet herleidbaar is wat het pakketje bevat) ingepakt zoals dat hoort. Wij versturen veel post via PostNL en uit praktijk heb ik nog geen problemen mogen vernemen. Je bent voor ons de eerste die hiermee een probleem mee heeft ondervonden.

Desalniettemin hoop ik dat je tevreden bent met de inhoud van het geleverde pakketje.

Sander Beuvink

• Bert Nieuwenhuis

Levering zoals omschreven

• Frans Gulickx

Snelle levering. Prima spul

• willy

• Martin Walhout
    Geverifieerde klant van Hunter Safes

Een en ander mis gegaan, niet onoverkomelijk maar toch gewoon jammer.

Antwoord van Hunter Safes

Hoi Martin, bedankt voor je review. Je hebt inderdaad gelijk. Wij konden de bestelling snel leveren maar dan een persoonlijke fout van mij is was de levering helaas vertraagd. Ik zou je graag willen tegemoet komen in het ongemak welke jij ervaarde. Ik neem vandaag contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. Ik wens je heel veel plezier met je bestelling de komende jaren en ik hoop dat we samen tot een mooie oplossing kunnen komen. Fijne dag!

• Dirk-Jan

Prima kwaliteit! Prachtige kluis