Huurflits.nl

Huurflits.nl

Huurflits.nl is een online platform on huurders en verhuurders samen te brengen. Dagelijks worden er nieuwe huurwoningen en kamers aangeboden en is het mogelijk om direct te communiceren tussen woningzoekenden en verhuurders.
7,8

• Willem
    Review voor Huurflits.nl

Ik gebruik huurflits nu 3 weken en eindelijk ga ik verhuizen naar mijn nieuwe appartement' dank naar de klantenservice die mij ook begeleidt heeft

• Gerben
    Review voor Huurflits.nl

Top website voor de verhuur. Wanneer er woonruimte beschikbaar is wordt er een advertentie geplaatst en komen de berichten binnen.

• Hoe beoordeel je Huurflits.nl?

• flynn vergunst
    Review voor Huurflits.nl

deze lui sturen geen herrinnering mail door. het opzeggen is ook niet makkelijk. zonder te weten verlengen ze mijn lidmaatschap terwijl ik hier geen gebruik van maak, en wat ook blijkbaar in mijn spam terecht komt, ze hebben je telefoon nummer maar is denk ik moelijk om je te bellen ipv incassobureau in te schakelen. dag 60 euro... zal niet snel weer op deze site terechtkomen mocht ik een huis willen.

Antwoord van Huurflits.nl

Beste Flynn,

Wat vervelend dat je onze herinnering mailtjes hebt gemist. Uit onze administratie blijkt dat je 5 maanden lid bent geweest en inderdaad meerdere betalingen gemist hebt. Je hebt uiteindelijk 3x een herinnering van ons ontvangen en een herinnering per post.

Klantenservice Huurflits.nl

• P Willems
    Review voor Huurflits.nl

Ik heb diverse studio woningen gratis mogen aanbieden voor verhuur in Rotterdam. De volgende dagen hebben wij al veel reacties mogen ontvangen en is het verhuurd na een aantal bezichtigingsrondes. Ik kom terug

• M.
    Review voor Huurflits.nl

Veel woonruimten gezien, up to date en gebruikersvriendelijk. Het is relatief duur maar wel de beste manier om te zoeken.

• Madelief
    Review voor Huurflits.nl

Ik had binnen een maand een kamer dus ben best tevreden. Alerts in de browser en aanbod mailtjes leiden je steeds terug naar de website..In mijn regio kwamen er elke dag wel nieuwe kamers op. Vrij storend is dat je regelmatig geen bericht krijgt.

• J.P.
    Review voor Huurflits.nl

Ik gebruik Huurflits al jaren om huurders te werven en ben van plan dit te blijven doen.

• Kelly H.
    Review voor Huurflits.nl

De website is goed te gebruiken. Eenvoudig communiceren via de mail, sorteren, alerts in de browser om je te herinneren. Kan het wel aanraden.

• Tobias & G
    Review voor Huurflits.nl

Gebruikersvriendelijk platform voor verhuurders met een simpele insteek. Aan de techniek mag nog gewerkt worden want het publiceren ging niet altijd soepel. Er reageren veel potentiële huurders/gebruikers op advertenties. Helaas ook veel zielige verhalen waar ik niks mee kan. Uiteraard ook veel goede kandidaten die uitgenodigd zijn voor een kennismaking.

• Nina
    Review voor Huurflits.nl

Er staan woningen op die niet meer beschikbaar zijn bij de makelaar, leuke lokkertjes om betalende klanten binnen te halen! Dit was echt enorm zonde van mijn geld en tijd en voelt als oplichting

Antwoord van Huurflits.nl

Beste Nina Reijnders,

Wat vervelend dat je bericht hebt ontvangen van een makelaar dat de woning verhuurd is. Huurflits.nl werkt er hard aan om het aanbod up-to-date te houden en ik wil je verzekeren dat dit slechts een momentopname is. Je hebt namelijk maar één bericht gestuurd tijdens je lidmaatschap.

Tijdens de zomermaanden (Juli,Augustus,September) zijn er over het algemeen veel meer zoekers dan verhuurders. Hierdoor lopen de verhoudingen tussen huurders en verhuurders sterk op.

Het kan helpen om jezelf te onderscheiden van andere woningzoekers. Een uitgebreide en originele reactie is hierbij erg belangrijk.

Wat ons verder opvalt is dat je slechts één bericht gestuurd hebt en dat is inderdaad zonde van je account. Voor een succesvolle zoektocht raad ik je aan in de toekomst meer berichten te sturen zodat je kansen groter worden.

Actieve gebruikers die 30+ berichten per maand sturen met een goede reactie hebben een grotere kans. Je hebt immers maar één match nodig om een woning te vinden.

Klantenservice Huurflits.nl