HypoStore

HypoStore

HypoStore is een online ruitersport onderneming die service en kwaliteit hoog in zijn vaandel heeft staan. Wij streven ernaar om u een zo prettig mogelijke ervaring te bieden.
8,6
2.388 klantbeoordelingen

• MbF Equestrian
    Review voor HypoStore

Mooie winkel. Goede website en super merken

• Leonie
    Review voor HypoStore

De meest servicegerichte winkel die ik ken met een werkelijk ENORME voorraad, bijna alles kan je binnen een dag in huis hebben! Daarnaast kan je bij HypoStore als 1 van de weinige winkels nog producten bestellen die niet in voorraad zijn tijdens acties. De levertijd is dan misschien wat langer maar dit staat duidelijk aangegeven en je hebt wel een mooie prijs!

De klantenservice is vriendelijk en ze zijn goed telefonisch en per mail bereikbaar. Ook bij garantiegevallen staan ze altijd aan de kant van de klant.

• Hoe beoordeel je HypoStore?

• Deborah
    Review voor HypoStore

Denk zeer goed na voordat je hier iets koopt. Levertijden van 3-4 maanden zijn hier heel erg normaal (op diverse artikelen). Eind november heb ik een bestelling geplaatst voor bijna 300 euro en ik wacht nog steeds op een deel van deze artikelen.

Op de site worden andere levertijden aangegeven en via mails wordt je aan het lijntje gehouden omdat levertijden simpelweg niet worden nagekomen. Per mail wordt aangegeven dat producten voorradig zijn en worden toegezonden maar dit blijkt dan niet te kloppen waardoor je als klant nóg weer langer moet wachten.

Het is belachelijk dat een grote winkelketen met zo'n bizar slechte webshop en klantenservice werkzaamheden mag blijven verrichten. Dit is echt pure misleiding!

Hoe ze zich kunnen verbeteren?
    -Geen levertijden beloven op e site die je niet waar kan maken
    -Klant niet meer dan 100 dagen (ruim 3,5e maand) laten wachten op een bestelling
    -Fouten uit zichzelf durven erkennen
    -Oplossingsgericht denken
    -Geen dingen beloven die je niet waar kunt maken per mail
    -Duidelijk, eerlijk en snel communiceren.

Antwoord van HypoStore

Nadat je je klacht bij ons kenbaar hebt gemaakt, heb je ons niet de kans gegeven om tot een oplossing te komen. Wij lossen altijd alles op met de klant als er iets mis gaat. Blijkbaar heb je hier geen interesse in en wil je alleen boos zijn. Dat vinden we uiteraard heel jammer.

95% van de bestellingen wordt bij ons dezelfde dag nog verzonden uit onze eigen voorraad. Het kan soms helaas gebeuren dat levertijden niet gehaald worden of iets een aantal keer vertraagd raakt, we hebben je ook een compensatie aangeboden hiervoor.

• Jessy
    Review voor HypoStore

Winkel met super veel mooie merken, snelle levering en vriendelijke klantenservice! Als er producten niet op voorraad zijn, word je daar netjes via de mail van op de hoogte gehouden en kun je de bestelling opsplitsen zodat de overige producten gratis worden na verzonden. Altijd zeer tevreden!

• Kimberley
    Review voor HypoStore

Super mooi en groot assortiment, goede service. Soms is het product niet op voorraad maar dan wordt je goed op de hoogte gehouden van de levertijden.

• Bart Verspagen
    Review voor HypoStore

Verzending via PostNL is vertraagd, volgens de website van PostNL is het pakket niet door hen ontvangen of geregistreerd. De klantenservice van PostNL zegt dat Hypostore met hun contact kan opnemen om uit te zoeken wat er met het pakket gebeurd is. Hypostore weigert dat, ondanks 2x aandringen van mijn kant. Hypostore wil de bestelling ook niet annuleren en mijn vooruit betaalde geld terugstorten. Dat kan pas nadat het pakket bezorgd is (maar hoe wordt een pakket dat kwijt is bezorgd)?
    Update: het pakket is inmiddels bezorgd. Nadat ik de negatieve review gepost had, kwam Hypostore wél in actie, en namen ze contact op met PostNL, met als resultaat dat het pakket er de volgende dag was. Een hoop gedoe had ons allemaal bespaard kunnen worden als Hypostore meteen gehandeld had. Daarom toch nog een onvoldoende (2 sterren).

Geachte heer Verspagen,

Er klopt echt helemaal niets van uw verhaal, u beweerde stellig dat een pakket dat 1 dag vertraagd is bij PostNL kwijt was en niet meer aan zou komen. Het pakket is alsnog de dag erna geleverd door PostNL zoals voorspeld door onze klantenservice.

We vinden het jammer dat u niet het geduld op kon brengen om een dagje te wachten op de levering van PostNL.

• Alexandra
    Review voor HypoStore

Goede merken, een groot assortiment en snelle levering!

• Leona
    Review voor HypoStore

Mooi assortiment, vriendelijke contacten, super snelle levering bij bestellingen via de website.

Antwoord van HypoStore

Bedankt voor de leuke reactie en tot een volgende bestelling! :-)

• Dannon
    Review voor HypoStore

Geweldige goede service, levertijden op de website kloppen precies en ruilen of terugbetalen gaat snel en volgens afspraak. Super tevreden met deze winkel!

Antwoord van HypoStore

Bedankt voor de leuke reactie en tot een volgende bestelling!

• Marly
    Review voor HypoStore

Slechte service, houdt zich niet aan de wettelijke terugbetaaltermijn en gebruikt chantage om slechte reviews te laten verwijderen.

Vanaf het moment dat ik heb besteld moest ik steeds naar mijn bestelling informeren, dit bleek vervolgens na de annulering bij de terugbetaling op dezelfde manier te gaan. Uiteindelijk kreeg ik de mededeling het geld binnen een week terug te krijgen, maar de betaling bleef uit.

Op mijn mails dat ik de betaling niet had ontvangen werd niet gereageerd (terwijl ik daarvoor wel altijd reactie kreeg). Dit gaf mij het gevoel dat ik was opgelicht.

De wettelijke terugbetaaltermijn van 14 dagen verstreek zonder enige terugkoppeling van Hypostore, dus besloot ik mijn verhaal via reviews te delen. Daarop reageerde Hypostore: "Ik wil best even onderzoeken of er iets mis is gegaan met de betaling maar niet voordat u deze reviews verwijderd heeft." Na mijn reactie dat zij in overtreding waren had ik eindelijk mijn geld terug, eveneens zonder enige reactie van Hypostore.

Nooit een bericht van Hypostore ontvangen wat een indicatie geeft dat ze de zaak wilden oplossen, een fout hadden gemaakt en geen enkel excuus. Ik heb grote vraagtekens bij de werkwijze van dit bedrijf.

p.s.: Toen ik het artikel bestelde was deze volgens Hypostore.nl op voorraad (2-10 dagen levertijd) en na 5 weken kreeg ik na weken lang navragen te horen dat het artikel niet leverbaar was.

English:
    Bad service, does not comply with the refund period by law and uses blackmail to remove bad reviews.

From the moment I ordered, I had to keep asking for updates about my order (they didn't update me). This continued the same way after the cancellation of my order, this time about my refund. Eventually I received message, I would get my money back within a week, but the refund didn't take place.

The emails I sent about me not receiving my refund didn't get any reply, while they always replied to me in the past. This gave me the feeling I was being scammed (not receiving my refund and being ignored).

The legal reimbursement period of 14 days passed without any feedback and refund from Hypostore, so I decided to share my story through reviews. Hypostore replied saying they'd only like to investigate if something went wrong with the payment but not before I have removed my reviews. I responded that they've violated the EU law and I still didn't receive my refund, after this message I suddenly got my money back, again without any reaction from Hypostore.

I never received any message from Hypostore indicating they wanted to resolve the matter at hand, had made a mistake, and there never was an apology. I have gotten serious doubts about how this company operates.

P.S.: When I ordered the item it was in stock (2-10 days delivery) according to Hypostore.nl and after 5 weeks I was told that the item couldn't be delivered, after weeks of inquiring.

Antwoord van HypoStore

Jammer om te lezen dat de artikelen uit de bestelling niet leverbaar waren en de terugbetaling even op liet zich wachten. Ik begrijp dat alles intussen goed afgehandeld is. Als u verder nog vragen heeft horen wij het natuurlijk graag.