ICT Office Centre

Filter 682 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 344 met beschrijving

Taal

• Wesley
    Review voor ICT Office Centre

Goedkoop en bood de service die ik nodig had tijdens het activeren

• Huib Renes
    Review voor ICT Office Centre

Win10 besteld met downloadlink (voor een uitstekende prijs)
    Het hele proces ging perfect.
    Dat had ik natuurlijk al gehoopt, maar je weet nooit.
    Heb nu weer een laptop op Win10

• Anton
    Review voor ICT Office Centre

De aanschaf van Adobe CS6 via ITC Office Centre leidde tot problemen. Nadat ik van hen de installatie-code had gekregen moest ik via Adobe het programma downloaden. De site van Adobe was echter zo gecompliceerd dat ik er maar niet in slaagde om dit zelf te doen. Ten einde raad wendde ik me weer tot ITC Office Centre. Johan hielp me toen van afstand om de klus te klaren. Hulde!

Beste Anton,

Bedankt voor uw feedback.
    We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de klantenservice die we onze klanten bieden. We doen ons best om onze klanten continu te helpen naar hun bevredigende behoeften. We hopen u weer te zien.

Team Digital License

• steven
    Review voor ICT Office Centre

vandaag een windows 10 pro key gekocht aankopen ging vlot en de key snel via de mail binnen de key werkte zonder problemen super !
    Ik koop hier volgende keer weer!

Beste Steven,

Bedankt voor uw feedback.

Team Digital License

• hopkins
    Review voor ICT Office Centre

Lecentie van windows 10 gekocht. echter bij het instaleren erkent hij de code niet. kan wel door gaan met instaleren maar dan zonder lecentie code. hierover mailvoering gehad, wel snelle reactie en mooie oplossingen voor je het niet weet. echter had ik alles al goed gedaan. Maar ze komen niet met een oplossing. Nu heb ik gevraagd of ik iets anders kan doen en geen reactie. Het gaat nu maar weer verder op windows 7 op mijn zoon zijn computer dit werkt wel namelijk. Het gaat maar om 12 of 13 euro zo uit mijn hoofd maar toch niet netjes. Dus ik raad deze site dan ook af.

• Inke
    Review voor ICT Office Centre

Men stuurde zonder enig overleg vooraf een ander programma met key dan ik bestelde. Ik mailde div malen dat ik dit programma niet wilde. Bellen hielp niet, men nam niet op vanwege de drukte. Kreeg mijn geld niet terug, omdat ik geen formulier met mijn handtekening erop instuurde, waarop de belofte stond dat ik de key niet zou gebruiken. Ik heb namelijk geen scanner om dit formulier te scannen, ben aan huis gebonden. Ook stuurde men mij dat formulier niet met de post. Men accepteerde geen mail waarin ik beloofde de key niet te gebruiken. En dit, terwijl men mijn adres heeft, telefoonnummer en bankrekeningnummer. Ik ben dus altijd te vinden als ik fraude zou plegen.

• van Gelder
    Review voor ICT Office Centre

Besteld en na 2uur nog geen code, helaas. Heb er nog vertrouwen in dat die komt. Directe levering was nu niet het geval. Wellicht door de zondag?

• Anne
    Review voor ICT Office Centre

Had Windows7Prof hier besteld voor upgrade oude xp laptop. Instant levering per email, voordelige prijs, instructie hoe installatie usb met rufus te maken. Ging allemaal probleemloos. Zeer tevreden.

• Peter D.
    Review voor ICT Office Centre

Als oudere en minder bekwaam in de ICT werd ik op 18 dec voortreffelijk door het team van ICT Office centre geholpen. Geen moeite was teveel en met veel geduld en aandacht werd ik door meerdere leden ( veel telefoontjes) maar Mn door Anne bij gestaan. Met veel omwegen lukte het om het Office pakket op mijn nwe desk top geïnstalleerd te krijgen. Complimenten

• Peter

Snel en gemakkelijk!!!!

• Eric
    Review voor ICT Office Centre

Inschrijven en bestellen ging erg snel, echter kreeg ik de code niet. Ik kreeg de indruk dat dit dus een nep site was. Op de mail werd niet gereageerd (het was zondag) en bellen ging maar kreeg ik niemand te pakken.
    Op maandag even gebeld, toen kreeg ik vlot mijn code per mail, later werd de mail alsnog beantwoord.
    ‘S avonds de software gedownload en geïnstalleerd. Het werkt gewoon goed.
    Er kan iets fout gaa =n maar het is netjes hersteld.

• Jur
    Review voor ICT Office Centre

Een tijdje terug een bestelling gedaan in verband met een aanbieding. Hierop had ik naar een paar dagen geen order confirmatie ontvangen, vervolgens uit eigen beweging contact opgenomen.

Het product bleek helemaal niet te kunnen worden geleverd, dit kwam doordat het een product was van een externe leverancier.

Ronduit een waardeloze klantenservice. Ik moest zelf contact op nemen om überhaupt er achter te komen dat mijn product niet leverbaar was, en heb ik nog steeds mijn geld niet terug na 3 weken. Daarnaast wordt er simpelweg niet gereageerd op het gros van mijn mails.

Beste Jur,

Zou ik uw bestelnummer mogen zodat we de situatie verder kunnen onderzoeken en met een toepasselijke oplossing voor u kunnen komen.

Gino

• Krish
    Review voor ICT Office Centre

Had Windows Pro besteld (Licentiecode). Kreeg direct na bestelling een mail met de licentiecode + handleiding hoe ik deze moest invoeren om mijn Windows te activeren met Pro.

Snel, en vergeleken met de normale prijs, spotgoedkoop!

Thanks a bradas

• Leon

snel en efficient!

• Jean-Luc

Très bon service. Aucun problème

• Jean-Pierre Bouillet
    Review voor ICT Office Centre

Quick and efficient service. Excellent ratio price/quality.

• Jan
    Review voor ICT Office Centre

Zeer tevreden van de uiterst vlotte service. Ook al heb ik enkel een productkey besteld, was deze binnen de minuut in men mailbox, en kon ik aan de slag. Schitterend.

• Anna
    Review voor ICT Office Centre

Transacties waren supersnel, en zonder gezeur! Licentiecodes die ik bestelde kwamen gelijk binnen. Alleen is er een extra iDeal transactie doorgekomen waarvoor ik geen aanvraag had gedaan en ook geen toestemming voor heb gegeven. Ik ontving wel het product, maar ik had het niet besteld. Ik vind het een beetje vreemd en eng dat dat dus zomaar kan.

Helaas reageert de klantenservice niet op mijn e-mailtjes.

Edit: n.a.v. wat hulp van de ING en de reactie op deze review heb ik nog contact proberen te zoeken. Helaas heb ik geen reactie mogen ontvangen.

• cindy
    Review voor ICT Office Centre

Ik heb mijn licentie niet kunnen activeren en heb zodoende voor niets betaald !! Had net zo goed 27,50 in de prullenbak kunnen gooien.

• MC
    Review voor ICT Office Centre

Direct de code beschikbaar na betalen . Mn software werkt perfect!