ICT Shop Overijssel

ICT Shop Overijssel

Welkom op de website van ICT Shop Overijssel, het adres voor al uw ICT problemen en software!
Wij leveren ICT diensten aan zowel bedrijven als particulieren tegen een scherp tarief.
Ook bieden wij diverse bekende software licenties aan tegen scherpe prijzen tot wel 50% korting op de adviesprijs.
Onze sterke kant is het inkopen van licenties uit het buiten land of uit failiessementen, hierdoor kunnen wij u voorzien van alle licenties tegen een super scherpe prijs.
Wij proberen u zo snel mogelijk voort te helpen tegen ons scherpe uur tarief, ook op locatie!
9,0
Filter 76 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 72 met beschrijving

• Paul Mengelberg
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

Snelle levering en goede service bij installatieperikelen.

• Karel Rutten
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

Aankoop office prima prijs en goede begeleiding bij installeren pakket.

• Hoe beoordeel je ICT Shop Overijssel?

• M Abdollahie

Goede dienst

• Rik van Beek

Keurig

• Bert ten Thij
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

alles netjes afgehandeld zoals besproken

• Teddy Schrijvers van Zenden
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

Eerdere geplaatste beoordeling was voor een heel ander bedrijf. Microsoft Office Pro 365 gekocht bij ICT Shop Overijssel. Snel afgehandeld met duidelijke communicatie.

• Ferdinand
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

Verkeerde codes werd de volgende dag hersteld.

• Dolf Cornelius
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

Goede communicatie & snelle levering. De prijzen zijn gunstig. Het aanbod mag wat uitgebreider, maar dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit van de shop.

• rob beernink

Helder duidelijk en snel

• herbert degens
    Geverifieerde klant van ICT Shop Overijssel

Het gaat bij mij over het softwarepakket "office" dat met een code zelf geinstallerd moet worden en dat lukte mij niet; direct was ICT shop Overrijssel bereid mij te helpen en zelfs in het weekend werd er iets bedacht om het pakket aan de gan g te krijgen en maandag vroeg kon ik aan de slag en binnen de kortste keren liep alles op "rolletjes" Dank ICT shop Overijssel !!!!