IQ Slimmer Gezond

IQ Slimmer Gezond

Het dagelijks leven staat niet stil. Drukte van opleidingen, werk, huishouden en kinderen overspoelt ons. Mensen met een actief leven hebben het soms erg lastig om tijd te vinden voor het nastreven van de beste gezondheid.

Met dit probleem kampte de drukke ondernemers van IQ Slimmer Gezond ook. Dit is de reden dat zij naar gezonde oplossingen hebben gezocht die ondersteuning geven aan deze tekortkomingen. Want iedereen wil toch zo gezond mogelijk leven?

Samen op zoek naar de juiste ingrediënten
De allerbeste supplementen ontwikkelen kunnen wij natuurlijk niet alleen. Om de kwaliteit te garanderen en daarmee de gezondheid zo goed mogelijk te ondersteunen hebben wij hulp gekregen van professionals, waaronder Prof. Dr. C.H.A. Wittens.

Niet alleen over de ingrediënten, ook over de productafwerking is slim nagedacht. De verpakkingen zijn zo gemaakt dat ze gemakkelijk door de brievenbus kunnen. Hierdoor kun jij jouw actieve leven lekker doorzetten terwijl het pakketje bij je thuis bezorgd wordt! De capsules zijn daarnaast zo verpakt dat ze ook eenvoudig mee op reis kunnen.

Medisch onderbouwd
Prof. Dr. C.H.A. Wittens is vaatchirurg en hoogleraar Veneuze Chirurgie aan het Maastricht UMC+ en het Europese Veneuze Centrum Aken-Maastricht. Hij heeft gewerkt in verschillende type ziekenhuizen, van zelfstandig behandelcentrum tot academisch ziekenhuis, en publiceerde eind 2016 zijn boek “De zorg is doodziek; een recept om onze ziekenhuizen beter te maken”.

Slim supplement gebruik
Slim – Precies wat je nodig hebt voor een optimale gezondheid. Slimme mensen nemen de bewaking van hun gezondheid in eigen hand, door aan te vullen wat ze soms tekort komen. IQ supplementen bevatten de hoogste kwaliteit werkzame stoffen en hebben alles wat nodig is voor de beste opname.

Supplement – Het supplement dat het beste werkt voor jou. Supplementen van IQ zijn exact afgestemd op behoeftes in bepaalde levensfases en specifieke problemen. IQ deelt de juiste informatie en helpt evidence based de juiste keuze te maken voor jouw situatie.

Gebruik – Helpt je jouw supplementen consequent in te nemen. IQ smart supplements zijn meer dan alleen een doosje met pillen. IQ draait om slim supplementgebrúik: alles om jou de juiste vitaminen en mineralen makkelijk op het juiste moment te laten gebruiken.

De zekerheden van https://slimmer-gezond.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017