IZLO vloerkleed

IZLO vloerkleed

Is IZLO vloerkleed veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,9
Filter 209 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 202 met beschrijving

• eddy decruyenaere
    Geverifieerde klant van IZLO vloerkleed

Goed product, vlugge levering en goede prijs

• C Brugman
    Review voor IZLO vloerkleed

Ik was in eerste instantie teleurgesteld, maar moet nu zeggen dat het geld snel teruggestort werd en het tapijt aan huis werd opgehaald. Mijn tip is wel om het retourlabel meteen met het gekocht product mee te verzenden.
    Dank voor jullie snelle handelen.

Antwoord van IZLO vloerkleed

Goedemorgen C Brugman,
    Wat vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. We hebben binnen de gestelde termijnen gereageerd en we laten het kleed kosteloos ophalen bij u thuis. Kunt u aangeven wat we anders of beter hadden kunnen doen?
    Team IZLO

• Hoe beoordeel je IZLO vloerkleed?

• Samir
    Review voor IZLO vloerkleed

ze reageren niet op email of telefoon,ik heb een retour label nodig en ze sturen niet, ze zegen gratis retour , zijn leugens , niet te vetrouwen , ik probeer al de hele week emailen en bellen , ze reageren niet ,

Antwoord van IZLO vloerkleed

Goedemiddag Samir,
    Wat vervelend om te horen dat u dit zo ervaart. We hebben namelijk direct na uw aanvraag een retourlabel opgestuurd. Wellicht is deze in de spambox terecht gekomen. We zullen het nogmaals opsturen.
    Verder vinden wij het niet gepast om een twee dagen na uw retouraanvraag ons meteen te labelen als leugenaar en niet te vertrouwen. We hebben direct actie ondernomen en zullen het kleed dan ook zeker kosteloos in retour nemen.
    Team IZLO

• Marleen De Temmerman

Alles goed verlopen

• Jack Bosman

Mooi k

• Hadice Yuce
    Geverifieerde klant van IZLO vloerkleed

Goede kwaliteit snelle bezorging alles was top

• Ingrid Vanwildemeersch

Snelle

• Kimberly De Vooghdt
    Geverifieerde klant van IZLO vloerkleed

Snelle levering, voldoende informatie.

• Christina Papenburg Groningen
    Geverifieerde klant van IZLO vloerkleed

Keurige afhandeling, correct en vlot. Gewoon goed!!!!

• Govert Willebrand
    Geverifieerde klant van IZLO vloerkleed

Ons kleed zat een fout in. Dit is perfect opgelost we hebben kosteloos een nieuw kleed gehad. Super!