IedereenHappy
Wij maken handgemaakte gelukspoppetjes/huwelijksbedankjes/kraamcadeau's & workshops.
De zekerheden van https://www.iedereenhappy.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij gunnen iedereen geluk! Iedereen is een uniek persoon. Onze HappyDolls (gelukspoppetjes) zijn alle uniek, van elk poppetje is er maar 1. Ook kan je ze laten personaliseren. Leuk als cadeautje of (bruiloft) bedankje. Naast onze HappyDolls bieden wij nog meer unieke en leuke items aan, neem een kijkje in de Happyshop en houd onze nieuwspagina in de gaten!

Geluk vermenigvuldigt zich als je het puur alleen maar deelt.... Vandaar dat wij ook stichting Panti Asuhan steunen met onze      Duo Dolls/ To share.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019