IedereenHappy
Wij maken handgemaakte gelukspoppetjes/huwelijksbedankjes/kraamcadeau's & workshops.

Lidmaatschap per 17-02-2023 stopgezet

9,9

• Celina
    Review voor IedereenHappy

Goede service. Goed geluisterd naar mijn voorkeuren en snel geleverd! Erg blij met mijn sleutelhanger.

Antwoord van IedereenHappy

Dag Celina, Je opdracht was heel gaaf om te maken en ben blij om te horen dat je blij bent met het resultaat. Daar worden we happy van!

Happy groet,
    Aimée

• Julia
    Review voor IedereenHappy

Super leuke gepersonaliseerde cadeaus! Super blij met mijn bestelling. Ik ga snel weer wat bestellen. Zeker een aanrader 🥰

Antwoord van IedereenHappy

Hi Julia, dank voor je nieuwe bestelling! Leuk om te horen dat je aan ons denkt wanneer je op zoek bent naar een origineel cadeautje. Ik ga graag weer voor je aan de slag!
    Happy groet, Aimée

• lonneke
    Review voor IedereenHappy

leuk eigen initiatief kwa creativiteit netjes en goedverzorgd verpakt persoonlijk leuke sjop!

Antwoord van IedereenHappy

Beste Lonneke, Hartelijk dank voor je leuke reactie!
    We hebben genoten van je opdracht, dank.
    We horen graag als we weer voor je aan de slag mogen gaan.
    Happy groet, Team IedereenHappy

• Shelley
    Review voor IedereenHappy

Uniek, verfijnd en spot-on is het eerste waar ik aan dacht toen ik mijn HappyDoll zag! Bij het ontwerpen van mijn HappyDoll is er super fijn meegedacht en geluisterd naar mijn wensen. En het resultaat mag er absoluut wezen! Een cadeautje waar je happy van wordt!

Antwoord van IedereenHappy

Beste Shelley, Hartelijk dank voor je mooie review! Wat leuk om te lezen dat onze service ook echt opvalt. Wij denken met liefde en plezier mee aan het ontwerp van een HappyDoll.

• Melanie
    Review voor IedereenHappy

Er zijn heel veel verschillende poppetjes en als je iets anders wil dan kan het voor je gemaakt worden. Er is voor elke gelegenheid wat te laten maken. De service is zeer goed en ga er zeker vaker bestellen.

Antwoord van IedereenHappy

Beste Melanie, Dank voor je positieve review! Leuk om te horen dat we in gedachten blijven wanneer je op zoek bent naar een uniek cadeautje.

• Jacqueline
    Review voor IedereenHappy

Super leuke cretieve producten en fijn contact. Ga zeker nog een keer bestellen!

Antwoord van IedereenHappy

Hartelijk dank voor je positieve review! Wij gaan een volgende keer graag weer aan de slag voor je. Happy Groet Team IedereenHappy

• Mariëlle
    Review voor IedereenHappy

Mega leuke producten! Super origineel om cadeau te doen voor alle leeftijden. Snelle service en hele fijne communicatie. Kortom Iedereenhappy.nl is echt een aanrader!

Antwoord van IedereenHappy

Wat een toffe review, hartelijk dank! Fijn om te horen dat je onze service ervaart zoals wij die ook zeker willen uitstralen. Graag tot een volgende keer! Happy groet, Team IedereenHappy

• Angela

Super leuk en origineel

Dankjewel voor je enthousiaste woorden! Happy groet, Team IedereenHappy

• Roxanne Toonen
    Review voor IedereenHappy

Hele goede service, fijn contact en de bestelling snel in huis.

Antwoord van IedereenHappy

Beste Roxanne, Wat een eer was het om voor jou de bijzondere HappyDoll te mogen maken. Dankjewel voor de prachtige opdracht. Happy groet, Aimée

• Hanneke Brattinga
    Review voor IedereenHappy

Super leuk contact , leuk meedenken en het resultaat is super geweldig. Mijn klanten reageren heel enthousiast. Een hele leuke persoonlijke attentie.

Antwoord van IedereenHappy

Dag Hanneke, wat leuk om te horen dat ook je klanten positief reageren op onze HappyDolls. Daar worden wij Happy van! Happy groet, Aimée

• Liselore
    Review voor IedereenHappy

Super service. Snelle communicatie en bovenal super leuke met zorg gemaakte poppetjes. Zowel voor privé als voor personeel . Op aanvraag is alles mogelijk . Zo heb je geen poppetje hetzelfde !

Antwoord van IedereenHappy

Beste Liselore, dank voor je positieve review! Het was leuk om te zien dat we voor een tweede keer voor je aan de slag mochten gaan. Happy groet, Aimée

• Sharony

Goede service!!
    Er werd mee gedacht en snel geleverd.
    Het cadeautje werd erg gewaardeerd!

Antwoord van IedereenHappy

Beste Sharony, Hartelijk dank voor je mooie review. Wij hopen een volgende keer weer voor je aan te slag te mogen gaan wanneer je een persoonlijk cadeautje wilt. Happy groet, Aimée

• Stephanie
    Review voor IedereenHappy

Super leuke producten met veel aandacht en zorg gemaakt Er werd goed meegedacht en alles was mogelijk. Zou zeker nog een keer wat bestellen.

Antwoord van IedereenHappy

Beste Stephanie, Wat een enthousiaste review! Leuk om te horen dat je de aandacht en zorg voor onze HappyDolls er in terug ziet. Happy groet, Aimée

• Manon
    Review voor IedereenHappy

Veel aandacht voor je wensen en persoonlijk contact.

• Audrey
    Review voor IedereenHappy

Het is geweldig🥰. Super enthousiaste dames, met veel passie voor wat ze maken. Ze denken met je mee, ze helpen je en ze verzenden ook nog super snel. Mooi ingepakt en fijn op tijd bezorgt. Kortom.....geweldig en voor herhaling vatbaar🥰. Super super dankjewel voor alles!! 😘😘

Antwoord van IedereenHappy

Beste Audrey, Wat een leuke en enthousiaste review! Wij worden heel happy dat onze persoonlijke service is opgemerkt. Wanneer je weer op zoek bent naar een uniek cadeau gaan wij weer graag aan de slag. Happy groet, Aimée

• Jacqueline
    Review voor IedereenHappy

Ze denken goed mee, vlotte levering en de happy dolls zijn van goede kwaliteit. Een te gek op maat gemaakt cadeautje om persoonlijk aan iemand te geven.

• Linda
    Review voor IedereenHappy

Super leuke poppetjes laten maken. Snelle service. Echt een aanrader!

• Mariska
    Review voor IedereenHappy

Met zoveel enthousiasme en passie Maken ze een happy doll naar wens

• Jennifer
    Review voor IedereenHappy

Super gave persoonlijke dolls, elke keer weer 🥰