iHobby
Maak kennis met de inspirerende hobbywinkel voor iedereen die houdt van creatief bezig zijn. Met de hobbymaterialen van iHobby kan je direct aan de slag.
9,4
Filter 2127 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2121 met beschrijving

• Erika den Besten
    Review voor iHobby

Leuke manier om zo ‘cash’ cadeau te geven! Ook handig dat je zelf een andere achtergrond kan toevoegen! Prima voor het geld!

• Agnes Jansen
    Review voor iHobby

bedankt voor de snelle levering goed verpakt en het haakpakket ziet er leuk uit maar moet het nog maken.

• Hoe beoordeel je iHobby?

• Linda Bekkers
    Review voor iHobby

Super fijne service. Ze houden goed contact en stellen je op de hoogte van je bestelling.

• AJ Van Loon
    Review voor iHobby

Goede prijs en snelle levering.

• Eline
    Review voor iHobby

Leuke producten, fijne persoonlijke klantenservice en vlotte levering!

• potje wax
    Review voor iHobby

Een potje wax was half leeg, leek precies al gebruikt en was ook al een beetje uitgedroogd. Had een foto van de binnenkant van het potje gemaakt. ze gingen contact nemen met de leverancier. Maar nadien moest ik nog een verschillende foto's maken. Heeft een tijdje geduurd, dan hebben ze een terug betaling gedaan ipv een nieuw potje op te sturen. Dat vind ik een beetje spijtig. Voor de rest vriendelijke mens en goede service.

• Tamara
    Review voor iHobby

Van deze levering wordt ik ontzettend blij

• Frans van Havere
    Review voor iHobby

Snelle levering en goede verpakking. En zéker goede kwaliteit, een echte aanrader voor je hobby. TOP.

• Zoë
    Review voor iHobby

Snelle levering, groot assortiment voor goede prijzen, prima service en informatievoorziening over orderstatus

• dide
    Review voor iHobby

Precies de artikelen die ik nodig had voor een "bruidstaart".

• LHvA
    Review voor iHobby

Snelle en correcte levering.

• Van Beek
    Review voor iHobby

Goede service, mogelijkheid om ook in het magazijn op te halen.....top!

• Erna Lycklama
    Review voor iHobby

Vriendelijke en geweldige service, alle vragen worden snel en tot tevredenheid opgelost. Goeie kwaliteit en mooie produkten.

• Thea Huiser
    Review voor iHobby

Idd snel geleverd ik heb nog niets gebruikt maar ik denk dat het wel prima is

• Miriam Jansen

Snelle levering goede kwaliteit

• Joseph van Kessel
    Review voor iHobby

Geleverde boekbinderslijm was kennelijk al oud en tuitmond uitgedroogd. Met behulp van flink wat heet water weten te ontstoppen.

Antwoord van iHobby

Beste Joseph van Kessel,

Wat vervelend om te lezen dat de geleverde boekbinderslijm niet goed was. Wij hebben reeds een nieuwe levering lijm gehad en daar uw bestelling uit verzonden. Ik zal u dan ook een persoonlijke e-mail sturen zodat we op zoek kunnen gaan naar een oplossing.

Kimberley,
    Team iHobby

• Mekala Bosman
    Review voor iHobby

Prima product en niet duur. Werkt uitstekend!

• sylvia
    Review voor iHobby

Super snelle service ,Top!

• maria Geerds
    Review voor iHobby

alles verliep zoals ik had gehoopt. goede ervaringen met jullie. Fijn!!

• Tieny Griffioen

zocht voor de mozaiek goedkope houten figuuren leuke keus voor 1,00 eu