Fokkerstraat 16
3905KV Veenendaal

Google Plus/Places - 9,6

R Pronk beoordeelde op 2019-09-17

Leuke spullen, voor leuke prijzen , snel geleverd

N.P. Koorengevel beoordeelde op 2019-09-16

Marian smulders beoordeelde op 2019-09-16

Francis Wouters beoordeelde op 2019-09-13

Snelle service. Goedkope prijzen

Melvin Van ‘t geloof beoordeelde op 2019-09-13

Heel tevreden,
Gasfornuis op wezen halen netjes geholpen met in de bus tillen stukje karton voor het beschadigen.
Super !!!

Desiree De Smit beoordeelde op 2019-09-13

Aidin Yavari beoordeelde op 2019-09-12

Monique Van Elk-Bellaart beoordeelde op 2019-09-12

Mooie koelkast. Paar dagen later bezorgd dan gepland, maar wel in goed overleg.

Jarin Pluim beoordeelde op 2019-09-12

Lacourt beoordeelde op 2019-09-11

Snel en keurig van A tot Z!

Alexandra Veldman beoordeelde op 2019-09-10

Superfijn contact, word goed met je meegedacht en eerlijke prijzen. We hebben hier vaak wat gekocht en blijven dat zeker ook doen.

J Schieven beoordeelde op 2019-09-10

Bertine Loo beoordeelde op 2019-09-09

Prettige communicatie, uitstekend product.

Jessica Rijpstra beoordeelde op 2019-09-09

Heel erg blij met de bank!
Fantastische prijs kwaliteit verhouding.

Angelique Baert beoordeelde op 2019-09-09

RP Hagoort beoordeelde op 2019-09-09

Reactie van Ikwillem.nu:
Een hele fijne beoordeling, dank je wel RP Hagoort, daar doen we het voor, alleen gaan we een eventuele volgende keer toch echt voor de volle 5 sterren, afgesproken ? haha altijd voor het allerbeste gaan is onze manier. Wens je heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

Ina Berkhof beoordeelde op 2019-09-08

Reactie van Ikwillem.nu:
Hoi Ina, wat een mooie score, top en super blij mee. dank je wel, Ik wens jou heel veel plezier van je aankoop, vriendelijke groet Willem

M Smit beoordeelde op 2019-09-07

Goede service, snel geholpen.

Reactie van Ikwillem.nu:
We hebben je heel graag geholpen M Smit, dank je wel voor je beoordeling en heel veel plezier van je aankoop. vriendelijke groet Willem

F.H. van Dijk beoordeelde op 2019-09-07

Reactie van Ikwillem.nu:
mooie score F.H. van Dijk, super blij mee, dank je wel en heel veel plezier van je aankoop, hopelijk tot een volgende keer, vriendelijke groet Willem

Lukas Van der Weijden beoordeelde op 2019-09-06

Reactie van Ikwillem.nu:
Dank je wel Lukas voor je mooie beoordeling, wens je heel veel plezier van je aankoop en super leuk dat je ons gevonden hebt. vriendelijke groet Willem