Ikwilum.nl

Ikwilum.nl

Online verkoop, fysieke afhaal en montage van Caravan- , Camper-en Kampeeraccessoires.
9,6
Filter 1129 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 779 met beschrijving

• Slats

Super

• Hielco Spruijt
    Review voor Ikwilum.nl

Super service, vriendelijk, duidelijke uitleg en overleg over de opties. Vakkundige montage en aansluiting van het zonepaneel op het dak van de camper.
    Wij kunnen Bas zeker aanbevelen.

• Hoe beoordeel je Ikwilum.nl?

• van der Goot
    Review voor Ikwilum.nl

Snel en goed verpakt (accu)

• van der Plas

Super snelle levering

• van Groesen
    Review voor Ikwilum.nl

Mooi assortiment voor een goede prijs, duidelijke webshop en goede betaalmogelijkheden.

• van Ginkel

Goede service, snelle levering

• Cees
    Review voor Ikwilum.nl

Prima service. Snelle levering. Een aanrader.

• van de Weerd
    Review voor Ikwilum.nl

De accu opgehaald en heb gelijk een uitleg gekregen.

• Ron
    Review voor Ikwilum.nl

Goede service en goed werk geleverd !

• Obbens
    Review voor Ikwilum.nl

Goede service, hulp bij het vinden van het juiste onderdeel, klantvriendelijk! Klasse!

• Jeurissen
    Review voor Ikwilum.nl

Livraison rapide et bon service

• Herman Kanters
    Review voor Ikwilum.nl

Aansluiting gemaakt in onze Nugget voor een mobiel Zonnepaneel.
    Heel mooi en onopvallend geplaatst. Tevens gekocht een Wattstunde Zonnepaneel. Perfecte service van Sebastiaan
    We bevelen dit bedrijf van harte aan

• Molier

Voordelig en verrekte snel@

• Berghorst
    Review voor Ikwilum.nl

Prima geholpen en uitleg bij de inbouw van de Powerxtreme 125ah lithium accu in onze Camper Top.

• Turk
    Review voor Ikwilum.nl

Gebeld met bedrijf, deskundig te woord gestaan en kon mijn produkt in de winkel afhalen.

• van Elst
    Review voor Ikwilum.nl

Netjes volgens afspraak geleverd na een goed advies

• Fons
    Review voor Ikwilum.nl

Goed advies, komt afspraken netjes na, Nette inbouw van mover, accu en autosteady.

• Jager
    Review voor Ikwilum.nl

Laagste prijs en snelle levering!

• Burlage
    Review voor Ikwilum.nl

Bestelling was er binnen een dag

• Wim
    Review voor Ikwilum.nl

Bestelling savonds gedaan. Volgende werkdag al verzonden en nog een dag later al bezorgd.

Wel vreemd dat je maar 14 dagen bedenktijd hebt om terug te zenden terwijl dit 30 dagen zou moeten zijn. Andets had ik 5* gegeven.

Antwoord van Ikwilum.nl

Beste Wim,

Allereerst hartelijk voor uw review dat waarderen wij enorm. Echter het deel over de bedenktijd klopt niet helemaal. De juridische bedenktijd is wel degelijk 14 dagen zie ook de website van de consumentenbond: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/rechten-bij-aankoop/spijt-van-je-aankoop-of-bestelling

Bij ons is het zelfs zo dat u 14 dagen heeft om te annuleren en daarna nog 14 dagen om het retour te sturen zie ook tekst van onze website: U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.

Mvg
    Team ikwilum.nl