Ine van Deursen

Ine van Deursen

De Jafra webshop voor verkoop van Jafra Cosmetica producten
De zekerheden van https://www.inevandeursen.be
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik starte in 1993 als Jafra consulente. Jafra is sinds 2005 mijn vaste baan.

Vandaag de dag is mijn Jafra webshop dagelijks werk omdat mijn klanten het fijn vinden om online te shoppen. Ik lever de Jafra bestellingen snel in België en in Nederland met een duidelijke communicatie. Daarbovenop zorg ik altijd voor een "wow" factor en leg ik mijn klanten graag in de watten met leuke cadeautjes.

Wil jij jouw huid leren verzorgen en/of leren make-uppen van huis uit? Dit kan! Bestel jouw Jafra set nu in de webshop. Tijdens een “online" sessie van maximum 1 uur leer ik jou alle kneepjes van een goede verzorging en/of make-up.

Liefs, 💋 Ine

Bekijk Manifest