Inforet
Webshop , Kleding, onderkleding, van Biologisch Katoen en Hennep en lakens van houtcellulose
8,6

• C.H. van Someren
    Geverifieerde klant van Inforet

Uitstekende afhandeling, mooie artikelen.

Antwoord van Inforet

Dank voor de mooie recensie , we blijven ons best doen, helaas is het niet altijd mogelijk om alle maten en kleuren op voorraad te hebben, levertijd is erg afhankelijk van de leverancier en pakketbezorging ,onze artikelen komen uit Duitsland.

• Tjitske Noordhof

Antwoord van Inforet

Dank voor uw mooie recensie, we blijven ons best doen.

• Hoe beoordeel je Inforet?

• Nico Valk
    Geverifieerde klant van Inforet

Wegens aanbod van duurzame producten en een overzichtelijke beschrijving daarvan op de website

Antwoord van Inforet

Dank u voor deze mooie beoordeling, geeft ons weer energie om ons best te blijven doen.

• Ina 100

mooie producten

Antwoord van Inforet

Dank voor deze recensie, we zijn de aankomende 2 weken weer druk met onze nieuwe artikelen en kleuren voor de zomer.

• Johan Stip

snelle service

Antwoord van Inforet

Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling. 3 sterren voor het bestelproces daar kunnen wij dus verbetering in aanbrengen, wij zouden het op prijs stellen te vernemen waar wij verbeteringen kunnen toepassen.

• Gerjan Thalen
    Geverifieerde klant van Inforet

De kleur is heel anders dan het product.
    Ook had ik verwacht dat het materiaal dikker zou zijn

• Rien van Gemert
    Geverifieerde klant van Inforet

Geen artikelen tonen indien die niet voorradig zijn. Telefoon opnemen of een melding maken dat ze niet bereikbaar zijn en een emailadres als optie opgeven

Antwoord van Inforet

Wij snappen dat het vervelend is dat ineens artikelen uitverkocht blijken te zijn, helaas is dit niet te voorkomen omdat wij niet in staat zijn om een hele voorraad aan te leggen zijn wij ook afhankelijk van de leverancier maar zijn zeker niet de enige,
    We proberen de website up te date te houden. maar soms gaat het zo snel dat het niet lukt. ondank deze ervaring hopen we dat u wel tevreden bent met onze producten. Met vriendelijke groet Inforet

• Sophy-Ann Bakkeren
    Review voor Inforet

Ik raad deze site aan in verband met de milieuvriendelijkheid en omdat - toen er een kink in de kabel kwam m.b.t. de levering - ik daar meteen een verklaring voor kreeg.

Antwoord van Inforet

Vriendelijk dank voor deze mooie beoordeling, het was inderdaad bijzonder jammer van alle strubbelingen met de bezorgen. Wien u graag terug in onze shop

• H.A. Ottjes
    Geverifieerde klant van Inforet

Correct nakomen van de verkoop verplichting.

Antwoord van Inforet

Vriendelijk dank voor deze mooie beoordeling Ella van Jeannet Vite en InForet zijn daar er heel blij mee en we blijven ons best doen , graag tot een volgende keer.

• Bram

Prima service

Antwoord van Inforet

Dank voor deze mooie beoordeling, wij blijven ons uiterste best doen