Inforet
Webshop , Kleding, onderkleding, van Biologisch Katoen en Hennep en lakens van houtcellulose
8,8

• pierre roovers

de juiste maat leveren

Antwoord van Inforet

Dank voor deze ene ster, geen idee waar we deze aan te danken hebben zover als wij kunnen zien hebben wij u nog niets geleverd, maar alsnog vriendelijk dank

• Mignon van Bokhoven

Heldere website

Antwoord van Inforet

Dank voor deze mooie beoordeling, we blijven ons best doen. Wij wensen u veel slaapcomfort met uw aankoop.

• Hoe beoordeel je Inforet?

• Erik Algra

Antwoord van Inforet

vriendelijk dank voor deze mooie beoordeling, wij blijven ons best doen,

• Jasper van Iperen
    Geverifieerde klant van Inforet

Het versturen van de door mij bestelde pyjama duurde wat lang ivm geen voorraad bij leverancier, maar ik kreeg er een nog betere pyjama voor terug. Fijne materialen.

Antwoord van Inforet

dank u voor deze mooie beoordeling, helaas duurde de verzending langer dan verwacht daar heeft u zeker gelijk in.

• Fride Bonda

Leuke persoonlijke benadering.

Antwoord van Inforet

Dank u voor deze mooie beoordeling

• Yvonne Lamarti

Netjes geleverd, helemaal keurig👍

Antwoord van Inforet

Dank u voor deze positieve beoordeling van Inforet,

• I. Goosen
    Geverifieerde klant van Inforet

Service, persoonlijke afhandeling en verzending zijn goed, maar mijn artikel bleek niet in voorraad te zijn en de wachttijd op nieuwe leverantie zou 6 weken zijn. Heb toen besloten een grotere maat te laten sturen, die wel voorradig was. (En die maat blijkt goed te passen) Dus ik ben tevreden met de winkel, maar biologisch katoen is kennelijk een moeilijk artikel om in voorraad te houden of te leveren.

Antwoord van Inforet

Dank u voor uw beoordeling, het is inderdaad nog steeds erg moeilijk om een goede schatting te maken van het volume om te bestellen. Wij zijn begonnen in 2012 en het is nog steeds niet van vanzelfsprekend dat mensen voor biologisch katoen gaan. Het blijft nog steeds een dure aankoop voor heel veel mensen. Wij hopen dat u tevreden bent en blijft met de kwaliteit van Living Crafts.

• Raph Beumers
    Geverifieerde klant van Inforet

Erg lange wachttijden en onduidelijk, houdt klant niet op de hoogte.
    Wel kreeg ik een klein presentje voor ter excuses voor het lange wachten, dit vond ik fijn!

Antwoord van Inforet

Wij begrijpen dat u niet geheel tevreden bent levertijd deze keer, we hadden hierin zeker u beter op de hoogte kunnen houden. Bedankt voor de feedback wij gaan hier zeker aan werken. Veel plezier met uw aankoop en het presentje die zeer verdient was. Met vriendelijk groet,

• Jeroen Groot
    Geverifieerde klant van Inforet

Mijn bestelling is heel prettig afgehandeld. Duidelijke communicatie over welk deel direct en welk deel in back-order stond. Ook van de backorder duidelijke levertijd gekregen.

Antwoord van Inforet

Dank u voor uw mooie beoordeling van Inforet,

• M
    Geverifieerde klant van Inforet

Goede communicatie en super snelle levering

Antwoord van Inforet

Vriendelijk dank voor uw mooie beoordeling van Inforet