Installatie-Bouwmarkt.nl

Installatie-Bouwmarkt.nl

Met de beste kennis en ervaringen is Installatie bouwmarkt in 2018 opgericht door de gebroeders Noordermeer. Installatie-Bouwmarkt.nl is een webwinkel gespecialiseerd in installatie materialen en gereedschappen. Een ruim assortiment met duizenden artikelen als gereedschappen, water, warmte en gas materialen, veiligheidsmiddelen of sanitair artikelen. Wij leveren meer dan 100 verschillende merken als Bonfix, Bahco, Geberit, Skandia, VSH en Stanley. Bestellingen worden verstuurd binnen Nederland en Belgiƫ.
Gereedschappen, Installatiematerialen, sanitair

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018