InstantSoftware

• J.zwart

Keurig afgehandeld.

• Jack Visser
    Review voor InstantSoftware

Snelle en goede afhandeling van het verkoop en installatie proces, totaal geen problemen ondervonden. Kan het alleen maar aanbevelen

• Ben
    Review voor InstantSoftware

Had eerst wat problemen met de activering, omdat ik aanvankelijk niet de goede versie had. Gebeld en direct de goede instructies gekregen. Werkt perfect!

• Buitelaar en Verlaek
    Review voor InstantSoftware

De bestelde licentie bleek niet geschikt voor mijn PC. Na telefonisch contact is er een creditnota verstuurd. Prima opgelost.

• Sebastiaan
    Review voor InstantSoftware

Ontevreden. Zowel een Windows- als een Office-licentie aangeschaft. Windows kon niet direct geïnstalleerd worden en ik heb tot 4 x toe moeten vragen om de juiste Office-licentie. De 1e was onjuist, de 2e en 3e waren van een andere versie. Zeer klantonvriendelijk ook. Ik zou hier niet nog een keer gebruik van maken.

• Ad de Haas
    Review voor InstantSoftware

Besteld licentie Windows 10 Pro voor € 29,99. Via e-mail de activatiecode ontvangen. Daarmee mijn Windows geactiveerd op de site van Microsoft.

Het resultaat is mijn laptop werkt nu met Windows 10 als nieuw!

• Mulder
    Review voor InstantSoftware

Zeer betrouwbaar, vandaag een 2e licentie voor Windows 10 Home aangeschaft voor 2e pc.
    Dik tevreden mee!

• Aad van der Burg
    Review voor InstantSoftware

Online Kaspersky internet security besteld maar geen code ontvangen, dit doorgegeven waarop ik direct antwoord kreeg dat dit wel netjes verzonden was naar het door mij opgegeven mail adres met de datum en de tijd van verzenden.
    Het bleek dat ik een verkeerd mailadres het doorgeven (tot 2 x toe)
    Uitgelegd wat het probleem was en dat dit door mijn eigen schuld verkeerd was gegaan.
    De volgende dag had netjes op nu het juiste E-mailadres de code door gemaild gekregen.

Perfecte service!!!

• Michel
    Review voor InstantSoftware

Windows 10 pro besteld in binnen een minuut al de code in mijn email. Geweldig!

• Marco de Vogel
    Review voor InstantSoftware

Supersnel geregeld. Binnen 1 minuut de keys in de mailbox voor een hele goede prijs. Zeker een aanrader. Keurig netjes afgehandeld.