Intra Verlichting Outlet

Intra Verlichting Outlet

Wij leveren verlichting van top verlichtingsmerken (voornamelijk Philips) tegen zeer gereduceerde prijzen. Dit wordt mogelijk gemaakt, doordat wij diverse grote partijen consumenten verlichting opkopen.

Bij de betreffende verlichtingsartikelen ziet u precies wat wij op voorraad hebben. Omdat het de outlet webwinkel van Intra Verlichting betreft, is het standaard niet mogelijk om meer dan de daadwerkelijk voorraad te leveren. Natuurlijk kunt u altijd bij ons informeren wat de mogelijkheden zijn wanneer u meer van een armatuur nodig heeft!

U vindt in deze outlet store iedere maand een top 50 van prachtige armaturen tegen de laagst mogelijke prijs. Mocht u een armatuur elders goedkoper vinden, bieden wij u deze aan met 10% extra korting!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015