Intra Verlichting Outlet

Intra Verlichting Outlet

Wij leveren verlichting van top verlichtingsmerken (voornamelijk Philips) tegen zeer gereduceerde prijzen. Dit wordt mogelijk gemaakt, doordat wij diverse grote partijen consumenten verlichting opkopen.

Bij de betreffende verlichtingsartikelen ziet u precies wat wij op voorraad hebben. Omdat het de outlet webwinkel van Intra Verlichting betreft, is het standaard niet mogelijk om meer dan de daadwerkelijk voorraad te leveren. Natuurlijk kunt u altijd bij ons informeren wat de mogelijkheden zijn wanneer u meer van een armatuur nodig heeft!

U vindt in deze outlet store iedere maand een top 50 van prachtige armaturen tegen de laagst mogelijke prijs. Mocht u een armatuur elders goedkoper vinden, bieden wij u deze aan met 10% extra korting!

• Ronald Lambooij
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

Snelle levering. Helaas paar defecte lampen gehad, maar deze waren de volgende dag al onder garantie geleverd. Prima service

• Chris Kroon

Snel geleverd

• Hoe beoordeel je Intra Verlichting Outlet?

• Leon Disseldorp
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

snelle levering en uitstekend prijs.

• Mark Bossaerts
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

bestelling was er in 48uur, verkeerde bestelling ontvangen. tot hede geen reactie gehad. dus leveren is belangrijker dan problemen oplossen

Antwoord van Intra Verlichting Outlet

Geachte client,

Er is ons niets bekend dat er iets mis zou zijn met uw bestelling. Wellicht dat u ons beter even had kunnen bellen en of mailen dan via een review uw mededeling te doen.

We willen zeker niet alleen leveren maar ook de juiste producten leveren, en dus zeker ook eventueel problemen met een bestelling vanzelfsprekend oplossen.

Met vriendelijke groeten, Dave Intra outlet klantenservice

• Elzo Smid
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

Goed aanbod, overzichtelijke site, ze hadden een model dat ergens ander sniet (meer) te krijgen was.

• Hannie Vos
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

Gebruiksvriendelijke site, zeer scherpe prijs

• Camiell
    Review voor Intra Verlichting Outlet

Mijn lampen zijn niet geleverd. Ik heb gemaild waar ze beleven en kreeg na een week het bericht dat het uitgezocht zou worden. Nu twee weken later weer niets gehoord. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, ik krijg een stem die verteld dat het te druk is en dat ik een boodschap in kan spreken

Antwoord van Intra Verlichting Outlet

Geachte client,

De reden dat we uw lampen niet op tijd hebben kunnen leveren voor uw vakantie is omdat uw pakket is zoek geraakt bij PostNL. Hier is ook een melding van gemaakt.

Wij wachten in principe nog steeds op uw antwoord wat u verder wilt, of inderdaad de gehele bestelling annuleren of voor dezelfde waarde andere lampen uit kiezen, immers waren van het model wat u gekozen had de laatste verstuurd!
    Indien u de gehele bestelling wilde annuleren hebben wij uw rekeningnummer nodig en de ten naam stelling van rekeninghouder.

Kennelijk communiceren we nu via het keurmerk.
    Wij hebben inmiddels gezien de communicatie er voor gekozen om inderdaad uw bestelling volledig te annuleren en een terug boeking te doen van het aankoopbedrag.
    En hebben het op exact dezelfde naam teruggeboekt als dat u heeft besteld, weliswaar anders dan dat u mailt maar oke.

Met vriendelijke groeten, Sandra Intra verlichting outlet klantenservice.

• J. Reimerink
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

Goede spullen, mooi prijs, snelle sevice

• Martijn du Bois
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

Gewoon goed en snelle verzending!

• Astrid Alkemade
    Geverifieerde klant van Intra Verlichting Outlet

Mooie lamp voor een aantrekkelijke prijs. Snelle en nette levering.