Isia Creations
Isia Creations is een online winkel met unieke sieraden en accessoires voor dames, heren, kinderen of voor huis. Daarnaast bieden we fashion kleding collectie en gelegenheidskleding. Isia Creations levert per post de bestelling aan de aangewezen door klant adres binnen EU landen. Tevens is het afhalen van een bestelling mogelijk op afspraak in de showroom te Stiens (Friesland).

Lidmaatschap per 24-08-2021 stopgezet

8,0

• Patty wouters

super snelle service!
    heel vriendelijk!!!!

• Camille Vanhecke
    Geverifieerde klant van Isia Creations

Zich houden aan de beloofde levertermijn. Daardoor kwam het mondmasker niet op tijd aan voor ons huwelijk

Antwoord van Isia Creations

Het spijt ons om te horen dat uw bestelling niet op tijd geleverd is. Helaas hebben we geen invloed om de internationale post verkeer. Daarom zijn de aangegeven leveringstijden ook altijd ter indicatie. Het is aan u via mail kenbaar gemaakt dat uw bestelling in de piekperiode geplaatst is en daardoor enige vertraging in productie tijd heeft. Uw trouwdatum is pas later aan ons doorgegeven. Niettemin hopen we dat u een mooie bruiloftsdag hebt gehad. Wij verwelkomen u ook graag terug in onze webwinkel voor een tweede kans op een goede shop ervaring. Publiek E-mail

• claudia garcia-paz
    Geverifieerde klant van Isia Creations

Heel mooi mondmasker en fijne snelle service

• Piotr Gondzio
    Geverifieerde klant van Isia Creations

Goede service en snelle verzending!