Islamitische Boekhandel

in het Nederlands, gebedskleden, gebedskraaltjes
etc.

• Nele V.
    Review voor Islamitische Boekhandel

Ik bestelde en betaalde een cadeau op 26/7, 15 dagen later heb ik nog niets gekregen. Ik krijg geen antwoord op mails, die ik langer dan een week geleden verstuurde. Op de website wordt gesproken van 'snelle levering binnen 1 tot 3 werkdagen', bij een lange vertraging wordt je op de hoogte gebracht. Helaas gebeurt niets van dit allemaal en hoor je gewoon niets meer.

• Nathalie
    Review voor Islamitische Boekhandel

Snel en netjes geleverd. Blij dat jullie er zijn! Super blij met mijn eerste Qoran.

• Hoe beoordeel je Islamitische Boekhandel?

• souhaila
    Review voor Islamitische Boekhandel

Ik heb 10-06 een boek besteld, tot op heden nog niks binnengekregen. Geen orderbevestiging. Zeer slecht helaas.

• Elif Yucesan
    Geverifieerde klant van Islamitische Boekhandel

Breed assortiment met snelle service

• Hakima
    Review voor Islamitische Boekhandel

Ik wacht nu al 5 dagen op mijn bestelling. Daarnaast vind ik de service heel slecht, ik heb nooit een bestelbevestiging met een ordernummer gekregen zoals je dat normaal zou krijgen als je iets online bestelt. Ik heb twee maal een mail gestuurd maar ik heb tot op heden geen reactie gekregen. Er is ook niet eens een telefoonnummer waar je naartoe kan bellen. Slecht service en dat geeft een slecht gevoel. Ik zal in het vervolg nooit meer iets bestellen bij jullie. Ik hoop dat ik nog mijn boek binnenkrijg.

Antwoord van Islamitische Boekhandel

Beste Hakima,

Wat vervelend dat het zo is gelopen. De bestelbevestiging is verstuurd naar: sharoniah@hotmail.com wellicht dat deze in uw spambox is terechtgekomen.

Wij hebben u op 13-05-2020 een bericht gestuurd dat het product is vertraagd door een voorraadverschil en dit weekend binnenkomt. Uw bestelling is inmiddels ingepakt en wordt morgen afgegeven bij POSTNL.

Mochten er nog vragen zijn dan horen wij het graag.

• Huriye
    Review voor Islamitische Boekhandel

Hele fijne klantenservice, zelfs op zondag zeer snel antwoord op alle vragen! Elhamdulillah, wij konden zelfde dag langskomen om bestelling op te halen! Aanrader!

• Amel
    Review voor Islamitische Boekhandel

Hele snelle levering, bij vragen gelijk antwoord hmdl

• Youssef
    Review voor Islamitische Boekhandel

Alles ging volgens wens. Bij vragen kreeg ik direct een antwoord via mail en een oplossing aangeboden.

• R

Snelle levering en betrouwbaar

• R B
    Review voor Islamitische Boekhandel

Enorm goede kwaliteit spullen, de levering is snel en echt een top service! Ik bestel hier al mijn boeken.