Isodeco Wanden & Vloeren

Isodeco Wanden & Vloeren

Wandpanelen met echt reliëf & vloeren van de hoogste kwaliteit. De wandpanelen zijn eenvoudig te monteren en geschikt voor alle binnen en buiten muren. In natuursteen, baksteen, marmer, hout of beton. Vloeren bieden wij aan als Plank, Visgraat of Betonlook variant, Grootste van Europa!
9,2

• Joost
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Opgelet als je achteraf mozaïektegels bijbestelt, bij mij was er een groot kleurverschil met mijn eerdere bestelling.

• Wendie
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

We hebben marmeren wandpanelen gekocht op de verkoop dat het patroon doorloopt als de platen omgedraaid worden ( bookmatch) . Maar krijgen enkele opgestuurd. En blijkt dus dat ze die niet hebben. Mag retour maar moet heel zijn , 2 platen zijn al op maat . Helaas mag niet. Zij maken een fout, wij zitten ermee. Maar geen woord over een oplossing . Zelfklevende tegels , zelf verkeerde vorm besteld , maar ook deze zijn verkeerd geleverd , wij naar Ridderkerk. En de verkoopster zegt , ja dat gebeurt wel vaker. Heel jammer. De verkoop was goed, maar daar stopt t ook

• Hoe beoordeel je Isodeco Wanden & Vloeren?

• Micheal
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Eerst in Ridderkerk wezen kijken.
    Vriendelijke uitleg.
    Besteld in de webwinkel door de paasactie,
    nog leuke korting ook toppie.

• Bert
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooi materiaal, makkelijk te verwerken, en vast is vast( goede hechting)
    Helemaal top

• Ronald
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snelle levering! Ziet er leuk uit en is makkelijk te monteren

• Jaap
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Zeer gastvrij en goed geïnformeerd.
    Mooi en ruim assortiment voor een zeer redelijke prijs.

• Ehp
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Binnen een week afgeleverd. Prima !!!

• Theo Fransen
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Mooie producten en goede service toen we toch een andere kleur wilde hebben. Goed advies gekregen en voor me uitgerekend.

• Frans
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Omdat er geen zaag aanwezig was in Ridderkerk kon ik de akoestische panelen qua lengte niet in mijn auto meenemen. Direct online besteld, maar ik moest twee weken wachten op levering. Gelijk aangegeven dat de eindlat (€60!!!) niet de juiste kleur heeft. Bleek ook nog eens krom te zijn. Om niet nog langer tegen een lege wand aan te kijken eea gemonteerd (heel gedoe met kromme lat). Reactie klantenservice: u mag best een foto sturen, maar we doen er niets aan, want gemonteerd. Dit terwijl de bezorger er al notitie van maakte. Weinig coulante houding.

NB: ik heb de review aangepast omdat er een alleszins vriendelijk telefoontje van de klantenservice kwam met erkenning van het probleem (dat was het belangrijkste) en een tegemoetkoming in de kosten van de eindlat. De erkenning dat de kleur van de lat niet goed was en dat de eerste reactie van het bedrijf ondermaats was heeft bepaald dat de ‘onvoldoende’ weggewerkt is.

• Martin
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

We waren nog opzoek naar een wandpaneel die we een paar maanden geleden hadden gekocht helaas zit deze niet meer in de collectie maar door een medewerker en eigenaar was er nog een paneel gevonden in het magazijn dat was SUPER
    Daar waren we heel blij mee bedankt voor de goede service

• Eric
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Het juiste advies in de winkel. Alles netjes onbeschadigd bezorgd, gedeeltelijk door Isodeco zelf en de nabestelling uitbesteed. Bij onze afwezigheid heeft Isodeco meegedacht hoe de bezorging door kunnen laten gaan, Online veel adviezen te vinden hoe het hout te bevestigen. Nadien hebben wij nog enkele m2 bijbesteld, niet omdat we te kort hadden maar omdat het resultaat zo mooi is en nog een uitbreiding hiervan hebben toegepast op een andere muur.

• Dennis
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Zojuist telefonisch contact gehad met Tessa van de klantenservice omdat ik 4 beschadigde panelen in mijn bestelling had zitten. I.v.m. een deadline heb ik gisteravond deze beschadigde panelen toch maar bevestigd omdat ik anders in tijdnood kom te zitten. Tijdens ons gesprek ben ik keurig te woord gestaan door Tessa en is het allemaal opgelost. Ik kon kiezen tussen 4 nieuwe panelen, of 20% korting op het totaalbedrag. Ik heb voor het laatste gekozen omdat ik zoals eerder benoemd de panelen reeds bevestigd had.
    Ik zeg, prima opgelost.

• Martin
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Top materiaal, fijn te bewerken, mooi resultaat , top service

• veronique
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Super bedrijf, snelle levering. van 1 doos waren de panelen kapot, dit werd meteen opgelost. Wij zijn heel tevreden en raden Isodeco van harte aan

• R.Lust
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snelle levering, goed en prettig geholpen in winkel. Uitstekende service nadat we een klein scheurtje hadden ontdek in een paneel. Daarom ook 5 sterren!

• maarten van der Zwan
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

ik heb het daar zelf uitgezocht mooie spullen

• Roy Verstegen

Geweldige service
    Vlugge reactie en top geregeld

• Tonio
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Was voor het eerst in de prachtige winkel en wat een goede service is echt een aanrader

• Miranda
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Vandaag was ik voor het eerst in het filiaal in Ridderkerk. Daar ben ik zo vriendelijk geholpen door de medewerkster achter de balie. Echt heel vriendelijk personeel! En ik vond het erg fijn dat de spullen ook op voorraad waren. Ik kom in de toekomst hier zeker nog een keer bij terug.

• Francisca
    Review voor Isodeco Wanden & Vloeren

Snel binnen en prachtig product. Goede kwaliteit en plak super. Super makkelijk alleen een paar blaren van het knippen. Voor de volgende klus ga ik weer shoppen bij jullie. Nu de 2de bestelling gedaan ziet er ook weer fantastisch uit