Smartheadshop
Bekijk alle reviews en keurmerken van Smartheadshop en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
7,9

• Karyna
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

The worst shop ever. I made an order on Thursday (8th Feb) today is Monday (12 Feb) they didn’t even process it. But they took my money. They do not answer on my emails, their number on the website is INVALID. Scammers, don’t buy anything there.

Update: they did send me my order even though I sent an email that I didn’t need it anymore and wanted my money back. They do not answer to your emails. It’s impossible to contact them at all! These people don’t know how to work with their customers. It was my last order there. There are many good shops so better to choose one that has a good service.

• Iris Doehler
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

Gute Ware, schneller Versand.

• Hoe beoordeel je Smartheadshop?

• floris jetten

snelle goede levering

• Sietske
    Review voor Smartheadshop

Wat ik bestelde was blijkbaar niet op voorraad, kreeg ik via whatsapp te horen. Omdat de alternatieve opties me niet zo interessant leken, vroeg ik om een terugbetaling. Ondertussen zijn we meer dan een week later, meer dan twee weken na mijn initiële bestelling, en heb ik nog steeds geen terugbetaling gekregen. Via mail zijn ze onbereikbaar (mail komt gewoon niet aan) en ook op mijn laatste whatsapp bericht wordt niet meer gereageerd.

• Abel
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

Hulpzame klantenservice, ruime keuze en snelle levering

• Zaid Haider
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

Niet gelogen over fotos, wat ik heb besteld helemaal andere figuur dan de foto.
    Helaas Ga NOOIT van jullie andere keer iets kopen.

• Igor Atamańczyk

Szybka obsługa, darmowa wysyłka już przy 30 Euro, ogólnie polecam

• Martin
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

Snel geleverd, goede communicatie.
    Vragen worden snel beantwoord.

• Truus Huppeltrut
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

Konden bestelde aanstekers niet leveren. Benadering via WhatsApp.(Waar ik wel even van opkeek🤔) Overeengekomen dat er vervanging ipv besteld zou komen. Prima geregeld!! Echt top! Met zelfs aanstekers extra! Ik zeg: Toppers!! Meer dan prima service!

• Sarah Lebon
    Geverifieerde klant van Smartheadshop

Snelle levering en goede kwaliteit

• Harry Westerink

Goede snelle service

• Lloyd van Poelje

Goed geholpen

• T.
    Review voor Smartheadshop

Hele goede magic truffels en goede kratom

• Jesse Bolk
    Review voor Smartheadshop

Goede service! Snelle verzending en behulpzame jongen aan de telefoon gekregen!