Izabel Bruidsmode

8,9
Filter 58 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• RM Breeveld
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

de maten zijn duidelijk omschreven, ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling en de levering was snel.

• F.I.A. Westering
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Snel reactie op de mail. Vertraging van het product goed opgelost en zeer klantvriendelijke vrouw.

• N Koldeweij
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Voor mijn bestelling uitgebreid contact gehad via de mail omdat ik vragen had, deze zijn snel en duidelijk beantwoord. Ik ben erg blij met mijn besteld product!

Geachte mevrouw,
    Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling. Wij wensen u nogmaals een prachtige bruiloftsdag toe!

Team Izabel Bruidsmode

• AB Behiels
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Heel mooie stola besteld, voldoet volledig aan de verwachtingen! Ook een top team qua communicatie en logistiek! Bedankt

Geachte Klant,
    Vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat uw bestelling naar uw wens is. Wij zien u graag terug in onze virtuele winkel, bijvoorbeeld voor een item uit de feestelijke mode collectie.

Team Izabel Bruidsmode

• Nevim Yilmaz

Kwaliteit prijsverhouding

Geachte Klant,
    Het spijt ons om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Wij respecteren uw mening maar wij staan wel garant voor de kwaliteit van onze producten. Deze kwaliteit wordt gewaarborgd door een eerlijke prijs voor een Europees product, en niet een product die met kleine handjes gemaakt is. Vanzelfsprekend hebt u het recht om uw bestelling te retourneren. Wij hebben uw herroeping inmiddels in behandeling.

• Peter Schwibbe
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Die Brautjacke BBA22 ist sehr schön und paßt ausgezeichnet . Vielen Dank .

• Frau Cofone
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Best products and best services.
    Thank you again for your vom

• J Broers
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Snelle levering en snelle afhandeling. Alles precies volgens afspraak en verstrekte gegevens

• EMC Mulschlegel
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Snelle service van een mooi jasje, top

Antwoord van Izabel Bruidsmode

Bedankt voor uw positieve beoordeling en veel geluk toegewenst! Met vriendelijke groet, Team Izabel Bruidsmode

• J. Heerewaarden
    Geverifieerde klant van Izabel Bruidsmode

Kontakt was prima , werd volledig op de hoogte gehouden , via mails, betrefde de status. Product is erg mooi , alles geheel naar verwachting en wens.