J-style-deco.nl

J-style-deco.nl

Online feestwinkel en decoratie winkel
8,9

• Naz
    Review voor J-style-deco.nl

Ik heb helaas een verkeerde bestelling binnengekregen. Ik heb i.p.v. chocolade tabletten die ik voor mijn bruiloft had besteld, voetbal spullen ontvangen. Heel slordig!

Antwoord van J-style-deco.nl

Excuses, ik heb hem gevonden! Ik heb het even nagekeken en u een berichtje verstuurd

• Splinter
    Review voor J-style-deco.nl

Op de site staat dat het max. 48 uur na bestellen geleverd wordt, dit was echter later. Ook zat niet alles er bij & op de pakbon met pen geschreven ‘nalevering’. Hier niets over gehoord per mail bijvoorbeeld. Allemaal erg handig als de verjaardag al geweest is... Deze nalevering ook nog steeds niet ontvangen trouwens. Geen tevreden klant dus.

Antwoord van J-style-deco.nl

Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat u het niet als prettig heeft ervaren! De zending is binnen het verzend termijn gestuurd wat de website aangaf op het moment dat u bestelde. De verzenddag staat namelijk weer gegeven als u besteld. Ook wordt dit in de winkelwagen nogmaals aangekaart zodat u zeker weet wanneer het naar u toe komt. Helaas waren de happy birthday slingers verkeerd geleverd. Denk niet dat u blij was geweest als ik de 60 jaar had opgestuurd naar u. Vandaar dat wij de artikelen op onze kosten aan u na wilden leveren. Zodat u deze toch alsnog zou ontvangen. Ik zal deze eruit halen voor u en het geld terug storten op uw rekening. Excuses voor het ongemak. Wij hopen het op deze manier juist te hebben opgelost. Fijn om te horen dat u in elk geval blij was met de artikelen die wel geleverd zijn. Wij wensen u voor nu een hele fijne dag. Met vriendelijke groeten, Jeanine

• Hoe beoordeel je J-style-deco.nl?

• Delfine Lievens
    Review voor J-style-deco.nl

Zeer late levering. Geen antwoord op mail ontvangen.

Antwoord van J-style-deco.nl

Bedankt voor je berichtje, wat vervelend dat je geen reactie heb ontvangen.Mijn excuses hiervoor. Naar welk mail adres heeft u een mailtje gestuurd? Want dan is waarschijnlijk iets mis gegaan. Een hele fijne avond en we hopen snel iets van u te horen. Met vriendelijke groeten, J-style-deco