JAKOcenters.nl

JAKOcenters.nl

Dé online bouwspecialist die jou op elk moment voorziet van de beste kwaliteit producten, voor een schappelijke prijs. Zo bij jou op de bouw, eventueel dezelfde dag nog!
Betonmolencenter.nl - Kitcenter.nl - Purcenter.nl - Borencenter.nl - PBMcenter.nl - Bitjescenter.nl - Powertoolcenter.nl

Lidmaatschap per 08-11-2020 stopgezet

6,0

• Marinus Kamp
    Review voor JAKOcenters.nl

Bestelling is heel lang vertraagd 30 oktober 2017, levertijd 2 werkdagen, na contact verteld men dat er pas de 17 november geleverd gaat worden, het is vandaag de 24 nov 17, maar nog steeds niet ontvangen, maar wel is wel betaald, het lijkt erop dat deze firma werkt met geld van de klanten en zou dit verboden moeten worden, ik beveel dit bedrijf in geen geval aan.

• René de Groot
    Review voor JAKOcenters.nl

Prima kruiwagens, prima service, volgende keer weer!

• Maarten Moens
    Review voor JAKOcenters.nl

Aanvankelijk zeer ontevreden. Goederen exact 1 week te laat geleverd. Moeilijk telefonisch te bereiken. Hebben dit uiteindelijk goed gemaakt door een ander product dat reeds in bestelling was gratis te leveren waardoor ik toch nog met een goed gevoel kan terugkijken op mijn bestelling.

• Berthina
    Review voor JAKOcenters.nl

Keurig en op tijd geleverd. En dat alles tegen een uiterst aantrekkelijke prijs