JK Scents
Bij JK Scents shop je heerlijk ruikende homemade waxmelts, geurkorrels, geurstokjes, autogeurhangers en leuke geurbranders. Ook hebben we leuke opberg- en cadeau-items! Alles wat te maken heeft met lekkere geurtjes.

Lidmaatschap per 06-06-2022 stopgezet

Filter 150 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 136 met beschrijving

• Inge Maas
    Geverifieerde klant van JK Scents

Ja zeker snelle geleverd en héérlijke geurtjes

• Barbara Schut
    Geverifieerde klant van JK Scents

Super service. Kreeg een betere versie omdat de bestelling die ik wilde niet voorradig was. Met een lieve notitie erbij. Heerlijke geuren. Echt aanrader!!!

• Debby Jansen
    Geverifieerde klant van JK Scents

Heerlijke geuren en snel verzonden

• Lissia
    Review voor JK Scents

Super leuk! Pakketje werd snel geleverd met alle lekkere geurtjes er in. En daarbij ook nog een handgeschreven kaartje!

• GC van Schaik
    Geverifieerde klant van JK Scents

Het is heel goed de geurtjes blijf je ruiken ook als je een paar uur verder bent, ik haal al mijn geurtjes hier.

• Miranda Grijseels
    Geverifieerde klant van JK Scents

Snelle verzending en goede producten!

• Miranda Van mook
    Geverifieerde klant van JK Scents

Goede en snelle service en levering en met zorg ingepakt en een persoonlijk bedankt kaartje erbij

• Y. Ravensbergen
    Geverifieerde klant van JK Scents

Voor de tweede keer besteld bij Chantal. Wederom een cadeautje om uit te pakken!

• Gwen van Montfort
    Geverifieerde klant van JK Scents

Goede service, snel binnen en lekkere geurtjes😍

• Shalinie Jagai

Snelle levering, bestel vaker

• Bianca Laisina
    Geverifieerde klant van JK Scents

Chantal maakt van iedere bestelling weer een feestje .. heerlijke geurtjes, betrouwbare site
    Heb al diverse bestellingen gedaan en altijd netjes en mooi bezorgd.

• Gc van Schaik
    Geverifieerde klant van JK Scents

Ik vond het jammer dat ik de goodibag niet gehad heb, daar keek ik na uit. Maar de rest was het goed.

• Renske Oostvogels
    Geverifieerde klant van JK Scents

Snelle levering, goede kwaliteit, echt waar voor je geld.

• jolanda dijkstra
    Geverifieerde klant van JK Scents

Goede service en snelle levering

• Nikkie Plaskie
    Geverifieerde klant van JK Scents

Heel duidelijke informatie. Zowel over wat er in stock is als over hoe de producten gebruikt moeten worden. Alles is ook heel mooi ingepakt en de gratis cadeautjes zijn ook heel leuk

• Mariska De Vries
    Geverifieerde klant van JK Scents

Snel verzonden, aandacht aan de verpakking gegeven. Een persoonlijk kaartje erbij, heel attent. En waxjes die een voldoende geur afgeven en niet binnen een uur de geur verliezen. Heerlijke wasparfum, goede proefverpakking met handig kaartje erbij waar je de geur die je lekker vindt op aan kunt kruizen. De geurkorrels vond ik wat teleurstellend qua sterkte. Maar al met al ben ik zeer tevreden en ik kom dan ook zeker terug.

• Deniz Kapici

Lekkere geurkorrels en waxmelts

• Chantel Dutour geerling - Joval

Waxmelts ruik je goed

• Kelly Snoeren
    Geverifieerde klant van JK Scents

Het is netjes in gepakt en je krijgt altijd een extraatje. Als vaste klant krijg je toch elke keer een leuk kaartje erbij. Snelle levering.

• Sandy Wijnants
    Geverifieerde klant van JK Scents

Snelle levering,super service,je krijgt er n leuk kaartje bij als dank voor je bestelling plus n waxmelt als klein kadootje.. super!!!!