JRS Eco Wireless

JRS Eco Wireless

Specialist in stralingsarme elektronica zoals de JRS Eco-wifi routers.
9,5

• Jelle Schottelndreier
    Review voor JRS Eco Wireless

Works well. I had a minor problem, but got great support.

• Y Kaas
    Review voor JRS Eco Wireless

Na opening van de dozen met Router en telefoons ben ik gaan bellen om de router te kunnen installeren.
    Ik kreeg vrijdag om 1 minuut voor 17 u vol telefonisch support waar ik echt blij van werd. Daarvoor mijn dank !

• Hoe beoordeel je JRS Eco Wireless?

• Carel Averink
    Review voor JRS Eco Wireless

Uniek product met uitstekende, persoonlijke nazorg

• Jeroen Jansen
    Review voor JRS Eco Wireless

prima! met goede support!

• R. Jansen
    Review voor JRS Eco Wireless

Goed bereikbaar voor heldere adviezen en suggesties! Uitstekende en snelle afhandeling van je bestelling. Normale prijzen voor bijzondere producten.

• Niklaas
    Review voor JRS Eco Wireless

Unieke wifi router waarmee je met heel weinig stralingsbelasting toch de beschikking hebt over draadloos internet. Bovendien kun je de wifi makkelijk aan en uit te zetten.

• H. Koers
    Review voor JRS Eco Wireless

Tevreden. Snel en zonder problemen geleverd.

• R. Teune
    Review voor JRS Eco Wireless

Goed advies, snelle bezorging en een goed product.

• Annemarie van Leeuwen
    Review voor JRS Eco Wireless

Veel minder straling en wel prima stabiel internet in huis. Wat ik ook prettig vind is dat ik nu makkelijk kon instellen dat de wifi s nachts uitgaat. De mensen van JRS Electrohealth zijn echt experts en hebben veel kennis van zaken.

• Jolanda van Beek

Super goede service.

• C Peeters
    Review voor JRS Eco Wireless

Geweldige service, handset die stuk was werd zonder problemen vervangen door een nieuwe, zeer snelle levering!

• Cor
    Review voor JRS Eco Wireless

spoedige levering, goed produkt.

• Angelique

Prima, prettige wifi, gebruikersvriendelijk

• John Schulpen
    Review voor JRS Eco Wireless

Besteld - snel bezorgd - problemen met installatie snel en vakkundig (telefonisch) verholpen. Hele positieve indruk achtergelaten.

• Heemskerk
    Review voor JRS Eco Wireless

De beste service en product. Ik heb een hotel in Amsterdam en al mijn gasten vinden het een super goed product en vragen zich af waarom alleen in Nederland zulke goed producten gemaakt worden . Ik geef het aan iedereen door.

• John
    Review voor JRS Eco Wireless

Prima aflevering keurig op tijd.
    uitgebreide Ned. handleiding, voor een prima werkend goed instelbaar modem, we hebben het vemogen nog flink terug gebracht en werkt nog steed prima.

• Marianne

Klant vriendelijkheid staat hoog in het vaandel. Levering binnen 24 uur,
    Zelfs zonder ideal kun je bestellen, hulde hier voor zouden meer leveranciers moeten doen.

• M. Hoefnagels
    Review voor JRS Eco Wireless

Ik had per ongeluk een Engelse stekker geleverd gekregen. Eén telefoontje en 1 dag later had ik het goede snoer in de bus! Superservice! Dank!

• Smulders
    Review voor JRS Eco Wireless

heldere omschrijving van de verschillende telefoons
    snelle levering

• H.Leguijt