JSOL
SACRED TOOLS & RITUALS TO (RE)CONNECT WITH YOURSELF AND ALL THAT IS!

Created with Respect & Gratitude for Mother Earth.
Blessed with Love & Light! 💛
  • Esther Zwart
    Geverifieerde klant van JSOL

Zoals altijd super fijn contact en de producten prachtig ♡

• Sascha Kersten
    Geverifieerde klant van JSOL

Super fijn contact. Ik hou van eerlijkheid en oprechtheid. En deze producten zijn met zoveel liefde gemaakt, behandeld en verzonden. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren :-)

• Hoe beoordeel je JSOL?

• Daisy
    Geverifieerde klant van JSOL

Zo'n bijzondere producten! Magisch, mooi, uniek, hoge kwaliteit en snelle levering ondanks waarschuwing dat het wel even kan duren ;)

• Jessica Besselsen

Mooie liefdevolle creaties..

• Lonny de Schrijver-Verbrugge
    Geverifieerde klant van JSOL

Supermooie spullen en heel goed verpakt verzonden. Leuk dagverblijf nog een persoonlijke attentie bij zat🌹

• Andrea Tuk
    Geverifieerde klant van JSOL

Fantastische service en wow, zelden zulke mooie met liefde ingepakte cadeautjes mogen ontvangen

• Mirjam Maris
    Geverifieerde klant van JSOL

Zo fijn om de mooie spullen van JSOL te ontvangen! Elk item is even verzorgd en liefdevol gemaakt.

• Lieke Peters
    Geverifieerde klant van JSOL

Producten zijn mooi, soulful en worden met liefde en aandacht gemaakt én verstuurd! Echt een kadootje om te ontvangen

• Ilona krijnen
    Geverifieerde klant van JSOL

Ontzettend mooie creaties, goed verpakt en fijne communicatie.

• Marloes
    Geverifieerde klant van JSOL

Super mooie producten die ik gelijk in gebruik kan nemen met passend advies hoe ik het allemaal kan gebruiken en inzetten. Zelfs met een aantal wijzigingen (ik zag steeds meer leuke dingen) werd soepel omgegaan en alles is goed verpakt aangekomen met een lieve boodschap.