Jamila's

Jamila's

Jamila’s is opgericht in 2019 en verkoopt pure parfum op oliebasis. Wij zijn klein begonnen en zijn enorm aan het groeien. Onze klanten geven ons aan dat het ontzettend lekker ruikt en dat zij blij zijn met de mogelijkheid om eerst een tester te bestellen en later een grote parfum. Hierdoor kunnen zij de geur evengoed ervaren zonder teveel te betalen voor een geur die je nog niet kent. Jamila's gaat medio 2020 beginnen uit te breiden, dit zal een groot impact hebben op onze parfums. Verwacht niks slechts, wij zullen blijven aanbieden wat wij nu ook aanbieden en de prijzen zullen ook niet zomaar stijgen.
Parfum testers
De zekerheden van https://jamilas.nl