Janjp.nl
Janjp.nl heeft een zeer breed assortiment aan onder andere beplatingsmaterialen, carports, terrasoverkappingen en alles voor uw erf of tuin.

Lidmaatschap per 30-01-2023 stopgezet

8,0

• S. Harkema
    Review voor Janjp.nl

Donderdag 3 november is de carport geplaatst door de monteurs van Janjp. Zij hebben dit geweldig mooi gedaan en ik ben heel tevreden met het resultaat. Heb deze overkapping eind jun besteld en er werd me gelijk verteld dat het lang zou gaan duren. Later nog een wand erbij besteld en ook deze is prachtig gemaakt. De mannen hebben echt oog voor detail. Ben netjes gebeld over de levering die eerst maandag zou zijn en donderdag moest worden. Al met al ben ik zeer tevreden en ga ook voor een overkapping gewoon weer naar Janjp.

• Bert v d lagemaat
    Review voor Janjp.nl

Dakplaten besteld. Na 13 weken nog niet geleverd. Telefonisch onbereikbaar. O0 mail wordt nier gereageerd. Op app ook niet. Inmiddels geannuleerd, ook daarop geen enkele reactie

• Ontevreden klant
    Review voor Janjp.nl

Hadden we de reviews maar eerder gelezen. Zakelijke bestelling geplaatst en een fors bedrag betaald, maar nooit geleverd gekregen. Niet bereikbaar. Komen toezeggingen niet na. Procedure gestart in de hoop ons geld terug te kunnen krijgen. Wij adviseren een ieder om hier niet te kopen. De website ziet er betrouwbaar uit, maar niets is minder waar.

• AJM Nijholt
    Review voor Janjp.nl

Helaas ook ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Wachten al 12 weken op de levering. Bij navragen iedere keer n ander verhaal. Uiteindelijk na 9 weken zou het geleverd worden maar helaas zonder afmelding geen draadschermen geleverd. Dus de hele dag voor niets thuis gebleven Maar weer bellen, terug gebeld worden maar helaas nog geen stap verder Nu 12 weken verder geven wij het op Zijn echt alle vertrouwen kwiji We hebben de bestelling geanuleerd, benieuwd hoelang wij op de terugbetaling moeten wachten. Wordt vervolgt.

• Sweys
    Review voor Janjp.nl

Veel langere levertijd dan beschreven.
    Ipv 3 weken levertijd 6 weken.
    Telefonisch onbereikbaar.
    Via de mail moeilijk bereikbaar en meerdere redenen van hun kant waarom de levering weer niet doorging.
    In totaal 3 beloftes om te leveren en pas op de dag zelf te horen gekregen dat ze komen leveren.
    Pluspunten prijs en kwaliteit

• Harry Wassenaar
    Review voor Janjp.nl

Ik wou dat ik eerst de resensies had gelezen voordat ik mijn bestelling had gedaan
    Wat een waardeloos bedrijf, die afspraken niet nakomt, je eindeloos aan het lijntje houd
    Ik kan me best voorstellen, dat als de gewenste materialen niet voorradig zijn, het dan langer duurt voor ze leveren
    Maar als je de klant dan niet op de hoogte houdt vind ik waardeloos
    Moraal van mijn verhaal, beslist NIETS bij dit bedrijf bestellen
    NB;
    Positief van dit bedrijf is wel dat de dag na mijn schriftelijke annulatie het reeds betaalde geld weer op mijn rekening stond

• Zeer ontevreden
    Review voor Janjp.nl

Lever de spullen eens een keer! Juni 2021 besteld en betaald. Nu nog steeds niets ontvangen. Elke week gemaild, elke week te horen krijgen "volgende week komt het binnen". Nooit, maar echt nooit meer hier bestellen!!!!!!!

• Monique
    Review voor Janjp.nl

Vorig jaar een overkapping bij hun besteld. 4x een verkeerde levering hun. Jan jp heeft verder geen goeie service vericht. Wij hebben deze mooie serre te danken aan de leverancier. De leverancier heeft ons verder hele goeie service verleend. Ik hoop dat andere klanten bij een ander bedrijf gaan kopen die wel klant gericht en service gericht zijn.

• Janet Muis
    Review voor Janjp.nl

Klachten klanten serieus nemen en een compromis sluiten.

• Jan
    Review voor Janjp.nl

Als ze aangeven terug te bellen zouden ze dat moeten doen dit doen ze zelden leveringsafspraken nakomen. Aan alles wat ik heb besteld was wel iets mee of klopte niet of was niet voorradig. De fouten liggen altijd bij iemand anders. En liegen is ook niet vreemd bij dit bedrijf.
    Schandalig slechte onderneming.

• Fam Veen
    Review voor Janjp.nl

Door zich aan de afspraak te houden door het geld terug te storten wat men heeft beloofd en door de juiste materialen te leveren.

• Bouwman
    Review voor Janjp.nl

Mijn producten zouden op voorraad zijn maar inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en nog steeds niet geleverd, ook niet na er achteraan bellen. Ivm drukte zijn ze van 9-15 uur bereikbaar dus ook moeilijk te bereiken. Erge tegenvaller en zeker niet bestellen wanneer je haast hebt!

• Katja
    Review voor Janjp.nl

Jammer dat ik niet eerder de reviews gelezen heb.
    Veel dakplaten beschadigd geleverd gekregen. Na melding gemaakt te hebben en foto’s gestuurd te hebben zeggen ze gewoon dat ze de beschadigingen wel mee vinden vallen. Ik bestel nieuwe dakplaten en verwacht dan ook dat ze zonder beschadigingen bezorgd worden.
    Ik raad dit bedrijf niet aan.

• Bianca Kragtwijk
    Review voor Janjp.nl

Mooie overkapping geplaatst,moest eerst helpen sjouwen toen de spullen door 1 man werden geleverd die geen Nederlands of Engels sprak,sorry maar als ik dat wist was mijn man thuis en niet ik🤔
    Tot er een grote regenbui kwam,lekkage,gebeld er zou snel iemand komen,dat duurde 1.5 week en smeerde effe snel een kitlaag erop,volgende regenbuien bleef het lekken en flink,gemaild en toen zeiden ze als we geen wateroverlast wilden dat er lood in de groeven gefreesd moest worden maar daar kwam wel €400,00 bij.
    Daar hadden ze bij plaatsing nooit over gesproken !
    Na verschillende mail contact zou afgelopen zaterdag een monteur komen maar ook die niet gehoord of gezien.
    Monteur moest ik vandaag zelf bellen voor een afspraak maar ook die neemt niet op en belt niet terug.
    Zo jammer ....een lekkagen meer geen hulp om op te lossen ,slechte communicatie en probleemoplossing.

• Ruben
    Review voor Janjp.nl

Als ze überhaupt contact met je opnemen over je bestelling, ik moet er zelf achteraan, word gemaild dat mijn bestelling in goede orde is ontvangen ( kon de factuur niet eens openen in de mail) paar keer heen gebeld of ze al wisten wanneer mijn bestelling word bezorgd, konden ze niet zeggen. Week later weer heen gebeld, word er gezegd dat het iets langer duurt met bezorgen( wederom weer zelf heen moeten bellen. Word ik een week later gebeld dat ze het hout wat ik had besteld niet meer op voorraad hadden, of we ook genoegen wouden nemen met goedkopere hout..tot de dag vandaag zit ik nog steeds te wachten, ze zouden vandaag komen bezorgen, maar niemand is geweest, niet eens een telefoontje of mail.Super slechte service, komt amateuristisch over. Geen 1 goed woord over te spreken. Nooit meer hier bestellen.

• d albert
    Review voor Janjp.nl

er word van alles beloofd maar nakomen ho maar

• Verblackt
    Review voor Janjp.nl

Houdt zich niet aan afspraken , begin mei besteld maar eind juni nog niet alles geleverd . Zou spoedig nageleverd worden , gebeurt niet !
    Boze, brutale chauffeur die materialen komt leveren . Zouden mij hierover benaderen na contact met deze chauffeur , gebeurt niet
    Dakplaten beschadigd , wordt niet vergoed .
    Bij telefonisch contact steeds andere informatie , je wordt gewoon voor leugenaar uitgemaakt !
    Slechte service , zou hier nooit meer bestellen
    Nalevering komt eindelijk als je het dak klaar hebt door dit zelf op een andere manier op te lossen
    In juli zat er bij de uiteindelijke nalevering een kaartje bij met de volgende tekst :
    Fijne feestdagen en een voorspoedig 2019
    ????????

• L DIJK
    Review voor Janjp.nl

Keurig en goed geholpen, eerst foto's toegestuurd gekregen, dat zag er netjes uit, daarna besteld, alles lag keurig gezaagd klaar op afgesproken tijdstip, 2 medewerkers hielpen. met opladen en bij terugkomst na betaling, was het hout ook al vastgebonden op de aanhanger en het net zat er al omheen. Super aardig personeel, kortom een verademing, ik moet er ca 1 uur enkele reis voor rijden, maar dat is het zeker waard.

• Jeroen
    Review voor Janjp.nl

Ik ben over het algemeen redelijk tevreden over Janjp. Met de scherpe prijzen inclusief levering is het gewoon een fijn bedrijf om hout te bestellen. I.v.m. (wat ik denk) onderbezetting qua personeel zijn ze wat stug in leveringsmogelijkheden en in het verwerken van service/klachten.

Voordelen:
    -Redelijk goedkoop en makkelijk inclusief gratis aflevering vanaf 500 euro (en vaak in de actie vanaf 200)
    -Chauffeur is meestal niet te beroerd om een stukje te lopen om het hout neer te leggen.

Nadelen:
    - Geen flexibiliteit in levering. Vaste leverdagen per regio.
    - Je wordt niet altijd even netjes geïnformeerd. Zojuist nog beloofd een levering te krijgen, maar wordt zonder melding een week opgeschoven.
    - Orderbevestigingen komen in de spam en je krijgt geen mail of telefonische bevestiging van de dag dat ze willen gaan leveren. Zelf steeds bellen dus.

• R.Moos
    Review voor Janjp.nl

Komen leverafspraken niet na, ook was het geleverde materiaal verkeerd.