Janjp.nl
Janjp.nl heeft een zeer breed assortiment aan onder andere beplatingsmaterialen, carports, terrasoverkappingen en alles voor uw erf of tuin.
8,0

• Monique
    Review voor Janjp.nl

Vorig jaar een overkapping bij hun besteld. 4x een verkeerde levering hun. Jan jp heeft verder geen goeie service vericht. Wij hebben deze mooie serre te danken aan de leverancier. De leverancier heeft ons verder hele goeie service verleend. Ik hoop dat andere klanten bij een ander bedrijf gaan kopen die wel klant gericht en service gericht zijn.

• Janet Muis
    Review voor Janjp.nl

Klachten klanten serieus nemen en een compromis sluiten.

• Hoe beoordeel je Janjp.nl?

• Jan
    Review voor Janjp.nl

Als ze aangeven terug te bellen zouden ze dat moeten doen dit doen ze zelden leveringsafspraken nakomen. Aan alles wat ik heb besteld was wel iets mee of klopte niet of was niet voorradig. De fouten liggen altijd bij iemand anders. En liegen is ook niet vreemd bij dit bedrijf.
    Schandalig slechte onderneming.

• Fam Veen
    Review voor Janjp.nl

Door zich aan de afspraak te houden door het geld terug te storten wat men heeft beloofd en door de juiste materialen te leveren.

• Bouwman
    Review voor Janjp.nl

Mijn producten zouden op voorraad zijn maar inmiddels zijn we ruim twee maanden verder en nog steeds niet geleverd, ook niet na er achteraan bellen. Ivm drukte zijn ze van 9-15 uur bereikbaar dus ook moeilijk te bereiken. Erge tegenvaller en zeker niet bestellen wanneer je haast hebt!

• Katja
    Review voor Janjp.nl

Jammer dat ik niet eerder de reviews gelezen heb.
    Veel dakplaten beschadigd geleverd gekregen. Na melding gemaakt te hebben en foto’s gestuurd te hebben zeggen ze gewoon dat ze de beschadigingen wel mee vinden vallen. Ik bestel nieuwe dakplaten en verwacht dan ook dat ze zonder beschadigingen bezorgd worden.
    Ik raad dit bedrijf niet aan.

• Bianca Kragtwijk
    Review voor Janjp.nl

Mooie overkapping geplaatst,moest eerst helpen sjouwen toen de spullen door 1 man werden geleverd die geen Nederlands of Engels sprak,sorry maar als ik dat wist was mijn man thuis en niet ik🤔
    Tot er een grote regenbui kwam,lekkage,gebeld er zou snel iemand komen,dat duurde 1.5 week en smeerde effe snel een kitlaag erop,volgende regenbuien bleef het lekken en flink,gemaild en toen zeiden ze als we geen wateroverlast wilden dat er lood in de groeven gefreesd moest worden maar daar kwam wel €400,00 bij.
    Daar hadden ze bij plaatsing nooit over gesproken !
    Na verschillende mail contact zou afgelopen zaterdag een monteur komen maar ook die niet gehoord of gezien.
    Monteur moest ik vandaag zelf bellen voor een afspraak maar ook die neemt niet op en belt niet terug.
    Zo jammer ....een lekkagen meer geen hulp om op te lossen ,slechte communicatie en probleemoplossing.

• Ruben
    Review voor Janjp.nl

Als ze überhaupt contact met je opnemen over je bestelling, ik moet er zelf achteraan, word gemaild dat mijn bestelling in goede orde is ontvangen ( kon de factuur niet eens openen in de mail) paar keer heen gebeld of ze al wisten wanneer mijn bestelling word bezorgd, konden ze niet zeggen. Week later weer heen gebeld, word er gezegd dat het iets langer duurt met bezorgen( wederom weer zelf heen moeten bellen. Word ik een week later gebeld dat ze het hout wat ik had besteld niet meer op voorraad hadden, of we ook genoegen wouden nemen met goedkopere hout..tot de dag vandaag zit ik nog steeds te wachten, ze zouden vandaag komen bezorgen, maar niemand is geweest, niet eens een telefoontje of mail.Super slechte service, komt amateuristisch over. Geen 1 goed woord over te spreken. Nooit meer hier bestellen.

• d albert
    Review voor Janjp.nl

er word van alles beloofd maar nakomen ho maar

• Verblackt
    Review voor Janjp.nl

Houdt zich niet aan afspraken , begin mei besteld maar eind juni nog niet alles geleverd . Zou spoedig nageleverd worden , gebeurt niet !
    Boze, brutale chauffeur die materialen komt leveren . Zouden mij hierover benaderen na contact met deze chauffeur , gebeurt niet
    Dakplaten beschadigd , wordt niet vergoed .
    Bij telefonisch contact steeds andere informatie , je wordt gewoon voor leugenaar uitgemaakt !
    Slechte service , zou hier nooit meer bestellen
    Nalevering komt eindelijk als je het dak klaar hebt door dit zelf op een andere manier op te lossen
    In juli zat er bij de uiteindelijke nalevering een kaartje bij met de volgende tekst :
    Fijne feestdagen en een voorspoedig 2019
    ????????