Janseninstalshop.nl

Janseninstalshop.nl

Met meer dan 75 jaar ervaring is P. Jansen Installatietechniek een bedrijf dat zich heeft ontwikkeld als totaalinstallateur binnen de vele disciplines van de installatietechniek. Door de combinatie van installatieservice, renovatie, onderhoud en verkoop kan het bedrijf een totaalpakket bieden voor iedere klant.

Onze webshop is zowel voor bedrijven als particulieren.

Op zoek naar een cv-ketel, verwarming, sanitair, elektra of Zonnepanelen? In onze webshop heeft u keuze uit onder andere de merken Nefit, Remeha, Intergas, Vaillant, Itho, Daalderop, AWB, Ferroli en nog veel meer. Heeft u een vraag? Neem dan contact met ons op en ons verkoopteam helpen u graag verder.

De goedkoopste ketels van Nederland
Direct uit voorraad leveren
Bij bestellingen boven de € 50,- geen verzendkosten!
Meer dan 75 jaar ervaring

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015