Jawliner Nederland

Jawliner Nederland

Welkom bij Jawliner! Na toenemend succes in tientallen landen, zijn de Jawliners nu ook in Nederland verkrijgbaar. Transformeer je kaaklijn op een natuurlijke manier.

Lidmaatschap per 17-09-2022 stopgezet

6,6

• Demi
    Geverifieerde klant van Jawliner Nederland

Ik heb een halve bestelling ontvangen en er word niet gereageerd op m’n mail.

• Dimitris Ziotis

I HAVEN'T RECEIVE THE PRODUCT YET AND I HAVE NO INFORMATION ABOUT IT

Antwoord van Jawliner Nederland

Thanks for your feedback, Greece is a long way! hope you are happy with your delivery now!

• Wouter
    Geverifieerde klant van Jawliner Nederland

Betrouwbaar en levert snel.

• ahmet ozer
    Geverifieerde klant van Jawliner Nederland

Snel bezorgd, product is van hoge kwaliteit.

• Randy Grofstein
    Geverifieerde klant van Jawliner Nederland

Beste Jawliner over het product ben ik wel tevreden. Over de werking kan ik nog niks zeggen pas 2 dagen in gebruik, voelt wel goed in de mond. Misschien tip voor een Jawliner 3 maak er een heel bitje van die over de voortanden vastzit aan de kiezen, zit nu wel eens te twijfelen hoe ver ik de twee losse bitjes op mijn kiezen moet doen. Een korte beschrijving bij het geleverde product zou fijn zijn ook heb ik geen idee hoelang ik dit achter elkaar mag gebruiken? Ook vraag ik mij af of het resultaat blijvend is of dat ik dit dagelijks, wekelijks of maandelijks moet bijhouden.

• Jordy Dekker
    Geverifieerde klant van Jawliner Nederland

Goede webshop, duidelijke website met precies de producten waar ik naar op zoek was met een snelle service. Heel fijn, bedankt!

• Schan Buranday
    Geverifieerde klant van Jawliner Nederland

Ik krijg mijn pakketje niet en het staat wel dat mijn pakketje is bezorgd