JoBa babyspeciaalzaak

JoBa babyspeciaalzaak

JoBa babyspeciaalzaak verwerkt zowel grote als kleine orders voor babyartikelen en levert in heel Nederland aan particulieren en bedrijven, op aanvraag ook daarbuiten.
8,2
Filter 59 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 37 met beschrijving

• Berkers
    Review voor JoBa babyspeciaalzaak

Ik wacht al ruim een maand op mijn bestelling. Ze reageren niet op mail, nemen de telefoon niet op, blokkeren je op Facebook, het is te belachelijk voor woorden!! Koop hier nooit iets want je bent je geld kwijt.

• Jolanda
    Review voor JoBa babyspeciaalzaak

Wat een kut bedrijf zeg.
    22 januari complete babykamer gekocht.
    De eerste week van feb zou die geleverd worden helemaal niks.
    Ik heb gemaild gebeld gemaild via fb waar ik ook al ben geblokkeerd en op insta ook.
    Gelukkig heb ik het via in3 gedaan dus heb een tussen persoon anders was ik gewoon 700 kwijt geweest.
    Wat ik nu nog steeds niet terug heb.

Wat is joba babyspeciaalzaak een aanfluiting.

Zou gelijk opgedoekt moeten worden

• Hoe beoordeel je JoBa babyspeciaalzaak?

• Ester
    Review voor JoBa babyspeciaalzaak

Hier absoluut niet bestellen, wij hebben eind januari een kast besteld die eind februari geleverd zou worden. Geen enkele reactie op de mails die gestuurd zijn en ook telefonisch niet te bereiken. Ook berichten via instagram worden verwijderd.

• Camille
    Review voor JoBa babyspeciaalzaak

Zeer onbetrouwbare webwinkel! Koop hier niet! Bestelling gedaan voor babykamer (commode + kast) + betaald. Deze zou vorige week geleverd worden. Sinds 1.5 week op geen enkele mogelijkheid contact te krijgen met de webwinkel (mail, app, telefonisch, chat etc.). Heel vervelend aangezien ik inmiddels bijna 35 weken zwanger ben. Tevens vreemd aangezien op social media regelmatig berichten verschijnen op het JOBA account. Reacties op mijn berichten op social media worden echter verwijderd en ik ben zelfs geblokkeerd op Facebook. Zeer teleurstellende manier van zaken doen. Wij voelen ons enorm belazerd!

• Janet
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Het matras bijgeleverd bij het military bed (wat overigens top is!!!) is echt heel slecht helaas…Dat is jammer. Had een matras verwacht en niet 2 laagjes schuim op elkaar

• Vira
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

nice products, sent quickly in a good condition. thank you!

• Szerhij
    Review voor JoBa babyspeciaalzaak

Ik wacht al 3 weken op een bestelling, ze beantwoorden het telefoonnummer niet, ze beantwoorden de e-mail ook niet, ik zal de bestelling annuleren

• Kyrylo
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Wacht al 2 weken op de bestelling, ze reageren niet op e-mails. Zeer teleurstellende klantbetrokkenheid

• Sanne
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Wees gewaarschuwd! Bestel niet bij deze winkel! Na het plaatsen van onze bestelling werd de communicatie ronduit slecht en vaag. Op een gegeven moment werd er op geen enkele manier meer op ons gereageerd. Wij wilden gewoon graag weten waar onze bestelling bleef (waar we al 2 weken op wachten) Op de website staat 'volgende dag in huis' en een mooi verkooppraatje dat 95% van de artikelen op voorraad zijn. Toevallig vallen alle slechte reviews zeker bij die 5% niet op voorraad? haha.. En niet op voorraad is niet erg, als je maar duidelijkheid krijgt waar je bestelling blijft. Dit bedrijf is telefonisch onbereikbaar, geven geen reactie op de mails en onze berichten in de chat. We hebben onze bestelling geannuleerd.

Antwoord van JoBa babyspeciaalzaak

Jammer dat u dit zo ervaart. Wij streven ernaar om alles binnen de afgesproken termijnen te leveren. Ook wij zijn afhankelijk van de vervoersdiensten zoals elk bedrijf. Bedden en kamers worden altijd op afspraak geleverd. Dit ivm meerdere en grotere pakketten.

• Robin
    Review voor JoBa babyspeciaalzaak

5 februari de ballenbak besteld.
    14 februari maar eens gebeld waar de ballenbak bleef.
    Telefonisch kregen wij te horen dat de levertijd langer kon zijn. Hoelang was niet duidelijk.
    Volgende dag werd in een keer de ballenbak electronisch aangemeld.

Dit wordt door Joba gepromoot:

Voorraad
    95% van de artikelen is bij ons standaard op voorraad. Als je betaling is goedgekeurd, versturen wij je bestelling (op werkdagen) voor 19:00 uur op. Mocht het door jou bestelde artikel onverhoopt toch niet op voorraad zijn, dan word je hiervan per mail of telefonisch door ons op de hoogte gebracht. Je krijgt dan ook meer informatie over de verwachte leveringsdatum.

Trap er niet in!

Antwoord van JoBa babyspeciaalzaak

Klant netjes op de hoogte gehouden via de mail. Ballenbakken zijn nu een trend. Bijna alle ballenbakken komen van hetzelfde magazijn. Hierdoor ontstaat er drukte. Daardoor kan het langer duren voordat u uw ballen heeft. Wij vinden het heel vervelend. Ook wij kunnen dit proces niet versnellen. Dit zou niet eerlijk zijn voor iedereen die besteld heeft.

• Eva
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

De bestelling was snel geleverd, het product is zoals beschreven.

• Gé Harmsen

• Anoniem

Snelle service

• Angela
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Super mensen! Echt super geholpen!
    Wij zijn blij met de auto stoel en de rest wat we daar gekocht hebben. En de kleine jongeman helemaal blij met zijn loop cat loopauto!

• Louisanne Sliepenbeek
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Geweldige service en goed meegedacht Pakketjes werden ivm jaarwisseling thuis afgegeven, zodat we ze zeker op tijd zouden hebben.

• Leyla
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Babykamer besteld, helemaal naar tevredenheid geleverd. Komt overeen met de foto's. Vriendelijk en meedenkend personeel. Ook de levering kon snel geregeld worden.

• Gaby Coort

Snelle service

• Christien Driessen
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

super service. Fijne duidelijke uitleg . deskundig advies. Echt een aanrader.

• Jessy Hendriks
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

De eigenaar is een top vent en de service is echt top

• Marloes de Bruijn
    Geverifieerde klant van JoBa babyspeciaalzaak

Snelle levering. Blij met het aanbod aangezien baby dry maat 1 niet in de reguliere supermarkt is te verkrijgen.