Jouwvloeronderhouden.nl

Bestel eenvoudig alles voor het onderhoud van je vloer

Lidmaatschap per 13-06-2022 stopgezet

9,1
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Rob van Steeg
    Geverifieerde klant van Jouwvloeronderhouden.nl

Zeer goede service en snelle levering. Ik wist niet goed wat ik wat ik kon verwachten van de laminaatreiniger die ik besteld had. Ik heb meteen een stuk getest en het resultaat was werkelijk verbluffend. Je kan precies zien waar ik een stuk gedaan had. Prachtig mooi schoon en een mooie glans erover. Ik ben dan ook zeer tevreden,zowel over het product als wel de werkelijk grandioze service en snelle levering. Ga zo door!!! M.V.G. Rob van Steeg. Tilburg.

• Leo Kusters
    Geverifieerde klant van Jouwvloeronderhouden.nl

Snelle leveringtegens een goede prijs/kwaliteits verhouding. Alleen de verzenkosten zijn vrij hoog.

Antwoord van Jouwvloeronderhouden.nl

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met uw opmerking zijn wij het eens. Dit willen wij ook gaan proberen aan te passen. Het is namelijk zo dat wij eerlijk blijven tegen over onze klanten en daarom niet de verzendkosten in de prijzen opnemen (zoals vele andere webshops wel doen). Maar we gaan hier wat aan doen. Graag tot ziens.

Vriendelijke groet,
    Jouw Vloeronderhouden.nl
    Robert

• Carola Dieudonné

snelle levering!

Antwoord van Jouwvloeronderhouden.nl

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Vriendelijke groet,
    Team Jouwvloeronderhouden.nl

• Wiesje Poolen

Prima deskundigheid

Antwoord van Jouwvloeronderhouden.nl

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel succes met uw producten.

Vr. Groet,

• AC Bakkeren

Antwoord van Jouwvloeronderhouden.nl

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen altijd ons best om onze klanten goed van dienst te zijn. Graag tot ziens.

Met een vriendelijke groet,