JudithsFavorites
In deze webwinkel deel ik mijn favorieten met u: Ecologische producten die mij bekrachtigen en versterken.
  • Saskia
    Geverifieerde klant van JudithsFavorites

Zeer goede en vriendelijke service, snelle verzending en een liefdevol verpakt pakje!
    Ik ben heel blij met mijn aankoop en de afhandeling ervan, bedankt!

• Fatima
    Geverifieerde klant van JudithsFavorites

Super klantvriendelijke en persoonlijke benadering. En als verrassing ontving ik ook nog twee leuke kleine extraatjes bij mijn bestelling. Kortom: super tevreden.

• Hoe beoordeel je JudithsFavorites?

• Elizabeth
    Geverifieerde klant van JudithsFavorites

Vriendelijk contact en snelle levering.

• Bernadette
    Review voor JudithsFavorites

Erg tevreden, een fijn aanbod in de shop en een snelle met zorg ingepakte levering!

• Saskia
    Review voor JudithsFavorites

Snel geleverd, en mocht dat niet lukken krijg je netjes een berichtje. Het pakje wat je krijgt is met veel liefde ingepakt.

• Donate Gerdes
    Review voor JudithsFavorites

Ik ben heel tevreden. Vragen worden met kennis van zaken en snel beantwoord en de afhandeling is bijzonder snel. En ja, natuurlijk is het ook leuk om een extra attentie te ontvangen.

• Diandra
    Review voor JudithsFavorites

Mooie producten, snel en betrouwbaar bezorgd. Altijd fijn om mijn bestelling te ontvangen, je ziet dat het met aandacht en zorg is verstuurd.

• Esther Gerard
    Review voor JudithsFavorites

Ik heb een aantal keer producten gekocht bij Judithsfavorietes. Altijd een snelle levering, zorgvuldig ingepakt en een kleine attentie. Je kunt zien dat Judith dit met veel liefde en zorg doet. Een aanrader!!!

• Marion Bakker
    Review voor JudithsFavorites

Ik heb al een paar keer inkopen gedaan bij JudtihsFavorites. Heel leuk, interessant, afwisselend en inspirerend om te shoppen en vervolgens is het een feest om je spullen als een cadeautje thuis uit te pakken!!

• Heidi
    Review voor JudithsFavorites

Mooie producten en snelle levering, met altijd een persoonlijk briefje er bij. En een presentje. Superleuk!!!