Jumping The Couch

Jumping The Couch

Jumping The Couch moedigt een “offline” en ontspannen levensstijl met ruimte om te springen en te spelen aan in dit digitale tijdperk waar smartphones en tablets een favoriet stuk speelgoed zijn geworden. Kleding ontworpen voor jongens die jongens willen zijn! JTC legt de nadruk op een unplugged lifestyle met spelen versus gamen. Game OFF and play ON!

JTC heeft een maatboog van 98-104 / 158-164 (4-14 jaar). De prijscategorie ligt gelijk met het zustermerk Little Miss Juliette met een uitgebalanceerde verhouding tussen prijs en kwaliteit.
Kinderkleding, Jongenskleding, Tienerkleding
De zekerheden van https://jumpingthecouch.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur