Junai
Junai.nl is uw online winkel voor alle benodigdheden voor uw huis- en boerderijdieren, erf, stal en buitenleven.
8,9
6.074 klantbeoordelingen

• Rutger
    Review voor Junai

Absolute aanrader, snelle levering, goede communicatie,

• Mike
    Review voor Junai

7 weken gewacht op uitlevering van bestelling. De eerste 3 weken niks gehoord, pas na regelmatig aandringen een update gehad.

Uiteindelijk na de 7 weken het wachten opgegeven, dezelfde producten ergens anders besteld, en daar was het na 1 dag binnen. Als je iets niet voor die prijs wilt verkopen, biedt het dan niet aan op je website, of verhoog de prijs. Iemand 7 weken voor niks laten wachten is onacceptabel.

Het enige goede eraan was dat na de beslissing van het annuleren van de bestelling het geld direct teruggestort werd

• Hoe beoordeel je Junai?

• Ivan Vanmechelen
    Review voor Junai

De leveringen zijn steeds correct en zeer snel. Maar van de beloofd punten in het spaarsysteem, als je een review schrijft kwam niets in huis. Ik heb verschillende email naar Junai hierover gezonden, en steeds kwam de belofte om het in orde te brengen. Helaas heb ik uiteindelijk via Webwinkel Keur moeten een klacht neerleggen om mijn gelijk te krijgen. Uiteindelijk heeft men de gespaarde punten toch toegekend, het was ondertussen een bedrag van 40 euro dat ik reeds tegoed had. Dit gespreid over verschillende aankopen, nu bij de laatste aankoop was voor mij de maat vol. Fijn is wat anders.

• Noella
    Review voor Junai

Zeer betrouwbaar en goede service - de bestelling werd zeer goed verpakt aangeleverd - het bestelde product is perfect in orde .

Zogoed als alles perfect , enkel de leveringstijd duurtijd was 5 dagen , niet s'anderdaags of binnen de drie dagen , waarschijnlijk door ergens een vertraging.
    Doch het was de moeite waard om erop te wachten .

Als klant ben ik zeker tevreden !

• Eli
    Review voor Junai

Immens tevreden. Ik had een groot terrarium besteld en het is snel en goed verpakt aangekomen. Betrouwbare webshop waar ik zeker opnieuw ga bestellen.

• Niels
    Review voor Junai

Kwaliteit en snel geleverd !

Top

• Maaike Aanraad
    Review voor Junai

Producten kunnen soms ietsje beter nog worden omschreven, maar verder een zeer compleet aanbod en goede service. Volgende dag keurig in huis!

• Laura
    Review voor Junai

Mijn eerste en zeker niet de laatste ervaring! Super dat je tot savonds gewoon kunt bestellen en de volgende dag in huis hebt,dan kan de gewone vrouw die tot 17uur moet werken ook gewoon bestellen en het de volgende dag binnen hebben,echt een plus punt!

Verder alles duidelijk aangegeven ,makkelijk ,snel . Aan rader!

• Albert
    Review voor Junai

Enige producten besteld voor mijn dieren super snel geleverd.
    Na levering nog gebeld voor enige vragen snel en vakkundig aan de telefoon opgelost.

• Mehmet
    Review voor Junai

Super fijne website! Ik had paar vragen over mijn bestelling werd direct beantwoord. Ik heb advies gekregen voor het meenemen van broedeieren! Super snel en netjes afgeleverd! Echt een aanrader