Junai
Junai.nl is uw online winkel voor alle benodigdheden voor uw huis- en boerderijdieren, erf, stal en buitenleven.
8,8
11.818 klantbeoordelingen

• Eric Hufkens
    Review voor Junai

Door correcte informatie aan zijn klanten te geven en betere afspraken te maken met haar leveranciers.
    02/01/2021 besteld en nog steeds wachtende op een gedeelte van levering. Meerdere verhalen => oorzaak leverancier en telkens uitstel met twee weken.

Als ik de andere review lees dan stel ik vast dat ik niet de enige ben die met deze problemen te maken heeft.
    Dit moet toch voldoende zijn om jullie wakker te maken en te doen begrijpen dat dit op deze manier niet werkt....

• Esther
    Review voor Junai

Had bestelling geplaatst, wat ik nodig had voor mijn eigen bestelling, klopte niks van, ik zou 2 kilo krijgen, maar incl de doos, papier en emmer was het nog niet eens 2kilo, kon het niet terug sturen ivm tijd van mijn bestellingen, via beoordeling is er contact met mij opgenomen, heb de helft van mijn geld van de order terug gekregen, netjes opgelost en de levering was wel direct volgende dag binnen.

• Hoe beoordeel je Junai?

• Marijke
    Review voor Junai

Beter communiceren, sneller leveren, bestelling compleet leveren

• Mazdel
    Review voor Junai

Erg slechte levering. Meerdere keren gebeld waar mijn producten blijven. Steeds beloftes . Maar ze worden niet nagekomen. Het zoubninnen 5 dagen geleverd zijn. . Ik wacht nu al bijna 3 weken. Ik bestel hier nooit weer iets.

• Mark

Vlot geleverd, 11.20 besteld en om zelfde dag om18.20 in huis, dat zijn

• Sjaan Breetveld
    Review voor Junai

Vlotte afwikkeling en goede service

• Fr.van der Stel-Bourgonje
    Review voor Junai

Groot assortiment.goede service. 18 juli besteld,20 juli in huis'.

• mitchelslagter
    Review voor Junai

zorgen dat je winkelmandje blijft gevuld en niet tekens leeg is

• Sandra

Communiceren! En leveren.
    Heel vervelend dat na ruim twee weken wachten de gehele order werd geannuleerd. Bij bestelling kreeg ik bericht dat de spullen na 4 werkdagen zouden worden bezorgd. Zonder iets van Junai te horen was ik twee weken aan het wachten. Een mail van mij aan Junai vorige week leverde het antwoord op dat het waarschijnlijk snel zou komen. Eergisteren telefonisch geïnformeerd, toen werd toegezegd dat de artikelen die op voorraad waren zouden worden toegezonden. En nu een mail dat de gehele order wordt geannuleerd, dus er komt helemaal niets zonder duidelijke toelichting. Voor niets zitten wachten.

• Richard
    Review voor Junai

Levertijden verbeteren en duidelijk aangeven op de site en communiceren met de klant! Bij alle laatste bestelling was er steeds 1 artikel niet op voorraad, waardoor mijn hele bestelling dan bijna een week moet wachten op verzenden, dit wordt nergens goed duidelijk gemaakt!!! Ook de spaarpunten en het daarmee behaalde tegoed zijn weg, terwijl dat wel nog uitgekeerd moet worden, het is immers gespaard en beloofd! Jammer