Junai
Junai.nl is uw online winkel voor alle benodigdheden voor uw huis- en boerderijdieren, erf, stal en buitenleven.
8,8
16.318 klantbeoordelingen

• M. Stel
    Review voor Junai

De levering was erg snel, wat ik persoonlijk heel fijn vind! Het pakket was netjes en zorgvuldig ingepakt, en kwam netjes bij mij aan. Erg goede service!

• N
    Review voor Junai

Bestelling geplaatst volgende dag was het snel binnen dus qua levertijd echt prima super snel.
    Maar helaas het product was kapot dus gelijk een e-mail gestuurd ik kreeg pas laat in de avond antwoord dus dat duurde echt super lang maar het werd gelijk opgelost en ik kreeg een nieuwe toegestuurd deze ook super snel binnen gekregen maar deze is ook weer kapot heel jammer! Weer een mail gestuurd en nu wachten op antwoord.

• Hoe beoordeel je Junai?

• G. Kaiser
    Review voor Junai

lang wachten en dan niet juiste levering

• kim mentink
    Review voor Junai

afspraken na komen , geen onzin vertellen

• Marnik
    Review voor Junai

Communicatie, altijd wel wat aan de hand bij junai

• Ton

Betere levertijd en communicatie

• steven
    Review voor Junai

Levertijd is echt niet normaal , laat op zijn minst even iets weten

• Stef
    Review voor Junai

De klantenservice is goed, maar ik word er echt gek van dat jullie altijd met de zever afkomen dat de leverancier het nog moet brengen! plus als 1 product een levertermijn heeft van 3weken dan kan je 3weken op het andere gerief wachten ook. ik vind dit echt niet grappig.

• Eric Hufkens
    Review voor Junai

Door correcte informatie aan zijn klanten te geven en betere afspraken te maken met haar leveranciers.
    02/01/2021 besteld en nog steeds wachtende op een gedeelte van levering. Meerdere verhalen => oorzaak leverancier en telkens uitstel met twee weken.

Als ik de andere review lees dan stel ik vast dat ik niet de enige ben die met deze problemen te maken heeft.
    Dit moet toch voldoende zijn om jullie wakker te maken en te doen begrijpen dat dit op deze manier niet werkt....

• Esther
    Review voor Junai

Had bestelling geplaatst, wat ik nodig had voor mijn eigen bestelling, klopte niks van, ik zou 2 kilo krijgen, maar incl de doos, papier en emmer was het nog niet eens 2kilo, kon het niet terug sturen ivm tijd van mijn bestellingen, via beoordeling is er contact met mij opgenomen, heb de helft van mijn geld van de order terug gekregen, netjes opgelost en de levering was wel direct volgende dag binnen.