Junai
Junai.nl is uw online winkel voor alle benodigdheden voor uw huis- en boerderijdieren, erf, stal en buitenleven.
8,9
7.618 klantbeoordelingen

• mitchelslagter
    Review voor Junai

zorgen dat je winkelmandje blijft gevuld en niet tekens leeg is

• Sandra
    Review voor Junai

Communiceren! En leveren. Heel vervelend dat na ruim twee weken wachten de gehele order werd geannuleerd. Bij bestelling kreeg ik bericht dat de spullen na 4 werkdagen zouden worden bezorgd. Zonder iets van Junai te horen was ik twee weken aan het wachten. Een mail van mij aan Junai vorige week leverde het antwoord op dat het waarschijnlijk snel zou komen. Eergisteren telefonisch geïnformeerd, toen werd toegezegd dat de artikelen die op voorraad waren zouden worden toegezonden. En nu een mail dat de gehele order wordt geannuleerd, dus er komt helemaal niets zonder duidelijke toelichting. Voor niets zitten wachten.

• Hoe beoordeel je Junai?

• Richard
    Review voor Junai

Levertijden verbeteren en duidelijk aangeven op de site en communiceren met de klant! Bij alle laatste bestelling was er steeds 1 artikel niet op voorraad, waardoor mijn hele bestelling dan bijna een week moet wachten op verzenden, dit wordt nergens goed duidelijk gemaakt!!! Ook de spaarpunten en het daarmee behaalde tegoed zijn weg, terwijl dat wel nog uitgekeerd moet worden, het is immers gespaard en beloofd! Jammer

• Rutger
    Review voor Junai

Absolute aanrader, snelle levering, goede communicatie,

• Mike
    Review voor Junai

7 weken gewacht op uitlevering van bestelling. De eerste 3 weken niks gehoord, pas na regelmatig aandringen een update gehad.

Uiteindelijk na de 7 weken het wachten opgegeven, dezelfde producten ergens anders besteld, en daar was het na 1 dag binnen. Als je iets niet voor die prijs wilt verkopen, biedt het dan niet aan op je website, of verhoog de prijs. Iemand 7 weken voor niks laten wachten is onacceptabel.

Het enige goede eraan was dat na de beslissing van het annuleren van de bestelling het geld direct teruggestort werd

• Ivan Vanmechelen
    Review voor Junai

De leveringen zijn steeds correct en zeer snel. Maar van de beloofd punten in het spaarsysteem, als je een review schrijft kwam niets in huis. Ik heb verschillende email naar Junai hierover gezonden, en steeds kwam de belofte om het in orde te brengen. Helaas heb ik uiteindelijk via Webwinkel Keur moeten een klacht neerleggen om mijn gelijk te krijgen. Uiteindelijk heeft men de gespaarde punten toch toegekend, het was ondertussen een bedrag van 40 euro dat ik reeds tegoed had. Dit gespreid over verschillende aankopen, nu bij de laatste aankoop was voor mij de maat vol. Fijn is wat anders.

• Noella
    Review voor Junai

Zeer betrouwbaar en goede service - de bestelling werd zeer goed verpakt aangeleverd - het bestelde product is perfect in orde .

Zogoed als alles perfect , enkel de leveringstijd duurtijd was 5 dagen , niet s'anderdaags of binnen de drie dagen , waarschijnlijk door ergens een vertraging.
    Doch het was de moeite waard om erop te wachten .

Als klant ben ik zeker tevreden !

• Eli
    Review voor Junai

Immens tevreden. Ik had een groot terrarium besteld en het is snel en goed verpakt aangekomen. Betrouwbare webshop waar ik zeker opnieuw ga bestellen.

• Niels
    Review voor Junai

Kwaliteit en snel geleverd !

Top

• Maaike Aanraad
    Review voor Junai

Producten kunnen soms ietsje beter nog worden omschreven, maar verder een zeer compleet aanbod en goede service. Volgende dag keurig in huis!