• Kelly Jonker
    Review voor JuwL's

Stoer, vrouwelijk, en heel eigen! Drie prachtige armbanden en een paar gouden oorbellen besteld bij Lilian. Mooi van eenvoud, prachtige materialen. Snelle service en alles naar wens en op maat gemaakt voor mij.
    Ook een instructie erbij hoe de zwarte sieraden te onderhouden voor de toekomst. Zeker een aanrader om een prachtig cadeau voor jezelf of een ander te kopen. Ik kom zeker nog eens terug......!!!

• Anne
    Review voor JuwL's

Mooie zwart / zilver / goude ring gekocht die zich prettig draagt. Fijn dat de ring op maat gemaakt kan worden. Snelle levering met instructies hoe de ring goed te onderhouden. Ook de creolen zijn fijn van formaat. Goede service!

• Hoe beoordeel je JuwL's?

• Mariëlle
    Review voor JuwL's

Lilian heeft voor mij een prachtige ring gemaakt, stoer maar tegelijk stijlvol. Lilian denkt mee en reageert snel. Geweldige service. Ik kom graag bij haar terug.

• mirabai vosteen
    Review voor JuwL's

Lilian kan echt bijna alles. Mijn oude sieraden weer mooi maken en mijn ideeën omzetten in originele oorbellen & ringen. Een echte vakvrouw met kennis, kunde en passie!

• Rachel

Maatwerk met passie

• Connie
    Review voor JuwL's

Lilian is een ster in het vertalen van een idee in mijn hoofd naar een dierbaar sieraad. Ze heeft een aantal sieraden van mijn (over)grootmoeders omgetoverd tot iets moderns en draagbaars. En niet te vergeten mijn trouwring en trouw-juweeltjes voor mijn bonusdochters!

• Klaske
    Review voor JuwL's

Ik kom graag naar Lilian voor sieraden maar ook om sieraden te laten maken. Ze neemt echt de tijd voor je, ik word altijd vriendelijk geholpen en de service is super. Lilian, van mij krijg je een dikke 10!

• Joke Campo

Smaakvol,talent,prachtige vormgeving,bijzonder.

• Annelies
    Review voor JuwL's

Lilian heeft van oud goud twee prachtige ringen en twee bedels gemaakt voor mijn dochter haar 18e verjaardag. Unieke sierraden die zo ineens weer heel veel waarde hebben en elke dag gedragen worden. Het meedenken, de uitvoering, het liep perfect. Ik ben Lilian erg dankbaar voor dit onbetaalbare cadeau!!!

• Lisette
    Review voor JuwL's

Professioneel, gericht op goeie service. Prachtige sieraden!