Juwelion
Juwelion.nl is de online juwelier voor gouden en titanium trouwringen en verlovingsringen tegen een aantrekkelijke prijs.

Lidmaatschap per 13-06-2022 stopgezet

• Anneke Bakker
    Review voor Juwelion

Prachtige ringen, goede prijs! Op vragen werd snel geantwoord en levering duurde zolang als werd aangegeven!

• Michael lemmens
    Review voor Juwelion

We hebben de ringen binnengekregen het was boven verwachting! wat een juweeltjes mooi afgewerkt ik zal deze site iedereen aanbevelen gewoon met 1 woord top.hartstikke bedankt onze trouwdag is nu al geslaagt????????????

• Raymond
    Review voor Juwelion

Onze trouwringen vlot binnen,en ze zijn werkelijk boven verwachting mooi.doormiddel van een setje pasringen is ook de maat perfect.wij zij er ontiegelijk blij mee,bedankt juwelion 👌

• Ada van Diermen
    Review voor Juwelion

De ringen zijn schittetend en binnen de beloofde tijd geleverd! Erg goede service en snelle antwoord op onze vragen!
    Kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

• reynders
    Review voor Juwelion

zeer tevreden we zijn er blij mee mvg

• Helen Herleijn - Van Haaren
    Review voor Juwelion

Enkelen weken geleden een paar trouwringen besteld bij juwelion Op vrijdag besteld, op maandag gebeld door de heer Lukasz Glowinski dat de bestelling een paar weken langer kon duren i.v.m. de fabrikant. Geen probleem voor mij als de trouwringen maar geleverd konden worden. Maar tot mijn verbazing waren deze toch binnen het termijn geleverd Meneer Lukasz Glowinski goed gedaan een pluim van mij.

Klant wordt goed geholpen en persoonlijk gebeld i.v.m vertraging en extra informatie=== een 10
    klant wordt goed op de hoogte gehouden per email i.v.m de behandeling en afwerking=== een 10
    Klant krijgt email waar neer de ringen naar de klant gaat=== een 10
    Trouwringen zijn mooi gemaakt en ook een grote keuze aan trouwringen=== een 10
    Prijsklasse van de trouwringen zijn goed ook voor mensen met een iets smallere portomonee ===10
    Wensen zijn bespreekbaar wordt rekening mee gehouden met de klant===10
    Internet afbeeldingen zijn goed en hebben een goede omschrijving i.v.m de trouwringen===10
    Kom zeker nog een keer terug met een nieuwe opdracht/bestelling, en zal zeker mensen aanraden die gaan trouwen eerst even te gaan kijken bij Juwelion, Rotterdam. zeker de moeite waard.

Juwelion een goede naam gekozen voor mooie juweel-tjes

• Bas Nieuwpoort
    Review voor Juwelion

Alleen vertraging door extra wens (nikkelvrij witgoud). Geen enkel probleem. Dik en dik tevreden. Prachtige ringen.

• Kathrin

Super tevreden goede service

• Nick
    Review voor Juwelion

Zeer snelle levering en duidelijke communicatie m.b.t status bestelling. Ga zo door!

• Fam Sevim
    Review voor Juwelion

Super afgehandeld ben zeer tevreden