Kaaspakket.com

Kaaspakket.com

Het lekkerste cadeau van Nederland koop je in onze webshop Kaaspakket.com. Wij verkopen niet alleen cadeau's, maar ook relatiegeschenken, kerstpakketten, kaasplankjes, losse kazen en alles wat met kaas te maken heeft. Al onze kazen komen vers van het mes en worden door lokale boeren uit Friesland en omgeving met liefde gemaakt.

Filter 116 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Chrissie Beks

Snel contact, fijne producten

• Rinske Geerlings
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Fantastische service, heerlijke producten en super aardige dame!

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Rinske, wat een geweldige review! Dankjewel. En wat leuk dat je bij ons zelf je cadeaupakket hebt samengesteld via de https://www.kaaspakket.com/cadeau-samenstellen. Graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

• Hoe beoordeel je Kaaspakket.com?

• Eke Zijlstra
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

heldere web site, snelle service, kaas van goede kwaliteit

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Eke, super bedankt voor je 5* review. Ik hoop dat de Bleu de Wolvega kaas lekker was! Losse kaas is ook handig te bestellen via: https://www.kaaspakket.com/cadeau-pakketten/biologischekaasbestellen.html. Heel graag weer eens tot ziens. En welkom uiteraard om ook onze andere biologische kazen uit te proberen. Hartelijke groet, Wietske

• Marieke
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Super pakket, snelle levering en zag er leuk uit!

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Marieke, super bedankt voor jouw 5* beoordeling. En wat leuk dat je zelf een pakket hebt samengesteld via onze: https://www.kaaspakket.com/cadeau-samenstellen. Heel graag weer eens tot ziens in onze webshop, vriendelijke groeten, Wietske Borger

• Evert Snapper
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Levering was niet helemaal volgens de beschrijving maar keurig opgelost door vergelijkbare artikelen.

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Evert, heel erg jammer dat het niet naar wens was. Wij moesten i.v.m. vakantie een deel van onze pakketten uitbesteden naar een andere partij. Wij hebben van hun vernomen dat zij 2 grote flessen Sangria (ipv 2 kleine flesjes Franse wijn) en ipv de Franse worst een extra stuk biologische kaas van 250g+kaasdip (in waarde meer is dan een Franse worst) erin hebben gedaan. Wij begrijpen dat dit niet geheel conform de reguliere inhoud was. Wij zullen uw geld retourneren. Excuus voor het ongemak. Wij hopen dat u wilt overwegen uw beoordeling aan te passen. Hartelijke groet, Wietske Borger

• Daniëlle Bos-Schaap
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Men luistert goed naar wat de klant wil.
    precies wat ik wil krijg ik opgestuurd.

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Danielle, super bedankt voor je positieve beoordeling. Wij hebben met alle plezier een pakket op maat voor jou gemaakt. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Hartelijke groet, Wietske

• Riejanne Feesntra

Heel tevreden nette afhandeling

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Riejanne, onwijs bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij hebben met heel veel plezier 4 luxe borrelboxen voor jou naar Portugal verstuurd. Heel graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

• Els
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Snelle levering, mooi pakket en een uniek concept

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Els, enorm bedankt voor jouw 5 sterren beoordeling. Met heel veel plezier hebben wij jouw zelf samengestelde kaaspakket verstuurd. Heel graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske

• Petra Werlich

Fijne samenwerking b

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Petra, heel erg bedankt voor jouw prachtige 5 sterren beoordeling. Met heel veel plezier hebben wij voor jouw 11 relatiegeschenken verzonden naar verschillende collega's in het hele land. Ik hoop dat ze hier met Pinksteren van hebben genoten. Heel graag weer eens tot horens, hartelijke groet, Wietske

• Marion van den Bosch
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Snelle levering in het buitenland. Ontvanger was er heel blij mee.

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Marion, heel erg bedankt voor jouw 5 sterren! Ik zag dat je een heerlijk pakket naar Engeland hebt gestuurd. Met prachtige Friese producten, zelf samengesteld online. Wat super leuk. Ik hoop dat ze het lekker en mooi vonden. Graag weer eens tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Wietske