Kaaspakket.com

Kaaspakket.com

Het lekkerste cadeau van Nederland koop je in onze webshop Kaaspakket.com. Wij verkopen niet alleen cadeau's, maar ook relatiegeschenken, kerstpakketten, kaasplankjes, losse kazen en alles wat met kaas te maken heeft. Al onze kazen komen vers van het mes en worden door lokale boeren uit Friesland en omgeving met liefde gemaakt.
9,4
Filter 387 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 326 met beschrijving

• Bauke Schat
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Mail en telefonisch contact gehad over de pakketten. Geen poespas gekregen zoals wij het wilden hebben.

• Sandra
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Hele goede service (dank jullie wel). Er werd direct actie ondernemen en wij kregen onze kerstpakketten dankzij Kaaspakket.com toch op de gevraagde tijd. De inhoud was heel erg smakelijk en echt erg lekker.

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Sandra, enorm bedankt voor jouw mooie beoordeling. Daar zijn wij heel blij mee bij Kaaspakket.com, groetjes, Wietske

• Hoe beoordeel je Kaaspakket.com?

• Sylvia Berkenpas
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Omdat ik een tekst op de site onjuist geïnterpreteerd had, had ik een bestelling geplaatst die eigenlijk niet mogelijk was. Maar na mailcontact met Wietske kreeg ik mijn bestelling tóch keurig netjes toegestuurd. Fijn dat het zo kon worden opgelost. Pluim voor dit bedrijf!

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Sylvia, wat super fijn een 5* beoordeling. Heel erg bedankt! Hartelijke groet, Wietske

• María Martín Caballo
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Yo compre unos regalices que se supone que no vendían, pero me hicieron un gran favor mandándomelos.

Antwoord van Kaaspakket.com

Hola Maria, muchas gracias por tu revista positiva. Espero ano viene, voy a Sevilla, hacer un curso Flamenco. Feliz navidad y prospero 2024! Saludos, Wietske Borger

• Sandra Camps-Moorrees
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Prachtige producten. Goede communicatie!

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Sandra, enorm bedankt voor jouw positieve review. Alvast hele fijne feestdagen en voorspoedig 2024! Hartelijke groet, Wietske

• William (Bill) Roodbary
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Perfect cadeau voor onze team.

Antwoord van Kaaspakket.com

Dear Bill, thank you for your great review, it was a please to take care of your Christmas gifts this year again! Have a good Christmas and a very happy 2024! Greetings, Wietske

• Hans Hoekstra
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Goede bereikbaarheid, denken mee, betrokken en mooie producten!

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste Hans, enorm bedankt voor jou mooie review. Heel graag gedaan en alvast een warme kerst en voorspoedig 2024 gewenst! Hartelijke groeten, Wietske

• Marc Snackers
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Aardige eigenaresse,super service en snelle levering.
    Graag weer!

• Floris van der Leest
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Geweldige service, ook na het opsturen. Dit was de derde keer dat ik een pakket voor mijn moeder bestelde

• Bauke Schat
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Alles volgens afspraak gegaan. Vriendelijk en leuk geholpen.

• Jessy Stekelenburg
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Goed contact en snelle levering

• Ilse Goedhart
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Snelle levering met een nog nicer pakket dan verwacht. Ontvanger was super blij

• Hilde Sikkema
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Goede service. Vriendelijk bij telefonisch contact.

Beste Hilde, enorm dank voor jouw 4-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske

• Thea de Moor
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Cadeaupakket zag er lekker en goed verzorgd uit.

Beste Thea, enorm dank voor jouw 5-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske

• JG
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Bestelling was goed. Alleen jammer dat de adres sticker op de verpakking geplakt was.

Antwoord van Kaaspakket.com

Beste JG, excuus voor het verkeerd plakken van de adressticker, wij doen er voortaan een extra papiertje omheen. Groet, Wietske

• F Boonstra
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Snelle en gemakkelijke afhandeling van de bestelling. Op tijd geleverd, conform opgegeven tijdstip

Beste F. Boonstra, enorm dank voor jouw 5-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske

• Ursula Langhout
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Mooie verrassing voor de ontvanger 👍

Beste Ursula,

enorm dank voor jouw 5-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske

• Marlene Demollin
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

De geleverde produkten voldoen aan de verwachting.
    Prijs - kwaliteit verhouding is prima.
    De service is uitstekend. Goed bereikbaar en bereid mee te denken.
    Zeer tevreden!

Beste Marlene, enorm dank voor jouw 5-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske

• Monique
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Prima service, goede communicatie perfect op tijd bezorgd

Beste Monique, enorm dank voor jouw 5-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske

• Yelba
    Geverifieerde klant van Kaaspakket.com

Overvloedig pakket, netjes verpakt, heerlijke producten!

Beste Yelba, enorm dank voor jouw 5-sterrenbeoordeling, groetjes, Wietske