Kachels en Rookkanalen Almere B.V.

Kachels en Rookkanalen Almere B.V.

Welkom bij de webwinkel van KACHELS EN ROOKKANALEN ALMERE,
de specialist in betaalbare Rookkanalen , Kachelpijpen en Houtkachels.

BETAAL NIET TEVEEL voor een in de EU GEPRODUCEERD en GOEDGEKEURD Rookkanaal of Kachelpijp!

CE keurmerk, EU producent, Europees certificaat EN 1856-1 2012, T600 en DoP verklaring.

Laat u niet gek maken! In Nederland worden geen slechte DW Rookkanalen verkocht, tenzij u wordt opgelicht. ALLE Rookkanalen moeten Voldoen aan de EU-norm EN-1856 1/2 gekeurd zijn op T600 en een G-norm hebben (schoorsteenbrand bestendigheids test)

Kachels en Rookkanalen - Almere B.V. is het bedrijf dat zich richt op mensen die prijsbewust willen inkopen.
Hoe kan Kachels en Rookkanalen - Almere B.V. nu zo goedkoop zijn?
Wij kopen groot en natuurlijk prijsbewust in, we hebben een standaard assortiment van de meest gebruikte artikelen in de markt. We hebben een ervaren organisatie achter ons staan met een veel ervaring in de kachel branche enwereldwijde inkoop. Wij proberen klanten zo goed mogelijk te helpen dat doen we door onder andere goede adviezen, de wettelijke eisen te vertellen en een hoop informatie in de "kachel wiki "catogorie te hebben. Hier kunt u bijna voor iedere situatie informatie vinden
Natuurliijk gaan we er wel vanuit dat u twee rechter handen heeft of iemand kent die dat heeft en u natuurlijk wilt helpen.

Lidmaatschap per 18-06-2023 stopgezet