Kachelzaak Nederland B.V.

Kachelzaak Nederland B.V.

Focos Haardenspeciaalzaak is al 10 jaar de grootste webwinkel voor sfeervolle en functionele houtkachels, gashaarden en pelletkachels. Profiteer snel van onze hoge webshop kortingen en de beste service. Wij leveren vrijwel alle houtkachels, gashaarden en pelletkachels van de merken: Dru, Bellfires, Wanders, MCZ, Beaufort, Barbas, Bullerjan, Dik Geurts, Element4, Faber, Global Fires, Dovre en nog veel meer! Ons team staat dagelijks voor u klaar om vrijblijvend advies te geven voor de juiste haard in uw situatie. Maandelijks staan er nieuwe aanbiedingen en acties op onze website, dus blijf ons vooral volgen!

Filter 15 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Anoniem
    Review voor Kachelzaak Nederland B.V.

Uitstekende prijs bij Focos en doorverwezen naar een topmonteur!

• LiLi
    Review voor Kachelzaak Nederland B.V.

Ik heb hier een paar weken terug een kachel besteld, ik ben erg tevreden over het product, maar de service is erbarmelijk slecht. Ik heb extra betaald om de kachel te laten leveren op een zaterdag, 3 vrienden geregeld om de kachel naar boven te tillen. De kachel kwam 3 uur later dan uiterste tijd gepland, heb meerdere malen gebeld waar de bestelling bleef. Ik zou het extra geld voor de bezorgen terug krijgen, dit leek mij redelijk, nooit wat van het geld gezien, meerdere malen achterna gebeld, wederom toegezegd dat ik het terug zou krijgen, en wederom niks ontvangen. Ook had ik een verlooppijp besteld, de door mij doorgegeven maat past op mijn schouw maar de andere kant van de pijp past niet op de kachel, ook dit geld zou ik terug krijgen, ook niks van gezien. Ik ben erg blij met de Dick Geurts kachel die ik heb, maar ik raad aan deze bij een concurrent te kopen

• Hoe beoordeel je Kachelzaak Nederland B.V.?

• Frank Hielckert
    Geverifieerde klant van Kachelzaak Nederland B.V.

Scherpe prijzen, goed contact en snelle levering.

• T. Lammers
    Review voor Kachelzaak Nederland B.V.

Erg tevreden! Snel contact en goede prijs gekregen, bedankt!

• Paul A. Hoogendorp
    Geverifieerde klant van Kachelzaak Nederland B.V.

Vanaf het moment van de offerte tot de bestelling als de levering in één woord uitstekende service!

• Katja
    Review voor Kachelzaak Nederland B.V.

Bij Focos Haardenspeciaalzaak een Justus Vegas gekocht waar ik de nodige problemen mee heb (en heb gehad). Focos heeft hierin steeds opnieuw geadviseerd, meegedacht, contact gehad met de leverancier en er werkelijk alles aan gedaan om de problemen op te lossen. Helaas lijkt het een probleem in de haard zelf waar Focos waarschijnlijk ook niets aan kan doen, maar hun service is echt top geweest. Ik kan zeker aanraden om hier een haard te kopen.

• Martijn Van mierlo

Goed top

• Joke en Hans
    Review voor Kachelzaak Nederland B.V.

Op maandag besteld en op donderdag al binnen. Ook de uitleg over het installeren van de kachel was goed. Hebben gelijk de juiste materialen mee geleverd gekregen.

• Johan
    Review voor Kachelzaak Nederland B.V.

Goed advies, vlotte levering en de beste prijs die ik kon vinden!

• irene kamp
    Geverifieerde klant van Kachelzaak Nederland B.V.

Prima; snel antwoord op mijn vraag en vlot geleverd.