Simon van Collumstraat 128
1325 PR Almere

8,9

Bol.com 21 9,0

C. de Graauw beoordeelde op 2019-06-05

Heel goed geholpen met een oplossing toen ik 2 stuks hetzelfde artikel wilde en er even maar eentje beschikbaar was. Top op gelost via de mail met hulp zelfs op zondag !! Super service.

Veronika Jenova beoordeelde op 2019-05-12

Heel slecht transport

Reactie van Kados-online.nl:
Dag Veronika,
Vervevelend te horen dat het niet goed is afgeleverd. U zegt slecht transport. Kunt u aangeven wat er slecht aan is? Wij kunnen daar iets van leren en verbeteren voor toekomstige leveringen.

Wij horen graag van u.

Met vriendelijke groeten,

Jacques Kijl

H. Quispel beoordeelde op 2019-04-15

Snelle en adequate reactie op een vraag via de mail.

Duidelijk aangegeven wanneer de levering verwacht kon worden, maar was er zelfs een dag eerder!

Petra beoordeelde op 2019-03-13

Makkelijke wijze van bestellen en betalen. Goede communicatie over de bestelling en levering, snel geleverd en prima product.

Frans beoordeelde op 2019-02-08

Een van de weinige sites waar ik een multifunctionele ladder vond van 4,6 m. Vlot geleverd en ladder in onberispelijke staat.

Ejm Lommerse beoordeelde op 2019-01-16

Heel tevreden! Snelle levering!