KampeerCompleet

KampeerCompleet

KampeerCompleet is het meest complete warenhuis op het gebied van kamperen. Bij ons kun je niet alleen alles voor jouw kampeertrip bestellen, maar je kunt ook altijd zeker zijn van een zeer complete service. Bij ons draait alles om ‘compleet’, zoals dat hoort!

Fijn kamperen begint natuurlijk met een goede, ruime tent die bij je past. Wij hebben veel praktische en hoogwaardige tenten voor je klaarstaan in ons online assortiment. Natuurlijk wil je comfortabel kunnen slapen in jouw nieuwe tent. Neem een kijkje bij onze slaapzakken, slaapmatten en luchtbedden om jouw ideale slaapplaats samen te stellen. Ga je kamperen in de zomer? Vergeet dan zeker niet om ook even een kijkje te nemen bij onze koelboxen. Je wilt natuurlijk wel kunnen genieten van koude drankjes!

Kamperen is natuurlijk veel meer dan alleen in een tent vertoeven. Je wilt lekker gaan wandelen, misschien wel klimmen of een stukje varen. Neem makkelijk alles wat je nodig hebt mee in één van onze praktische rugzakken en maak je uitrustig compleet vanuit ons assortiment zaklampen. Zo weet je ook in de avond of nacht je eigen tent nog terug te vinden! Lekker even het water op? Wij hebben geweldige boten voor je online staan tegen een goede prijs!

Van extra voordeel profiteren? Sla dan ons assortiment maandknallers niet over. Hier vind je elke maand nieuwe aanbiedingen die jouw kampeertrip leuker, beter én voordeliger maken. Wil jij online bestellen bij KampeerCompleet, maar kun je wel wat advies gebruiken? Onze ervaren klantenservice zit voor je klaar!

Lidmaatschap per 08-03-2023 stopgezet