Kattenshop-online

Online dierenwinkel speciaal voor katten.

Lidmaatschap per 05-09-2022 stopgezet

7,0

• Anastasia
    Review voor Kattenshop-online

Stay away! Have ordered and payed food for cat. After 10 days of waiting I don't have 50euro and cat has no food. They are not reachable by telephone or by e-mail.

• Dave
    Review voor Kattenshop-online

Snelle levering. En een keurig advies!

• Lisa
    Review voor Kattenshop-online

Ik had besteld en betaald. De bestelling kwam dag erna al binnen. Tot mijn schrik hadden ze 2 van de 5 sixpacks blikjes niet geleverd. Maar iedereen kan een fout maken. Ik had eerst gebeld, geen contact en die dag dus gemaild . Maar het was zaterdag dus logischerwijs nog niets gehoord, een bedrijf mag ook vrij zijn. Op maandagochtend 9 uur stond het geld van die blikjes al op mijn rekening!! Dus in mijn optiek, deze site is betrouwbaar. Een klein foutje gemaakt die gelijk opgelost is, zonder gedoe. Als het blikvoer bevalt, dan ga ik volgende maand weer bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling.
    Graag tot ziens op onze website!

Dennis Westerhof

• Astrid Janssen
    Review voor Kattenshop-online

Ik krijg mijn bestelling maar gedeeltelijk geleverd gekregen. Ik wacht nog op 2 zakken brokken. Ze bellen niet terug en reageren ook niet op de mail. Erg frustrerend.

Antwoord van Kattenshop-online

Geachte, bedankt voor uw beoordeling.
    Onze excuses voor dit ongemak.
    Wij zijn blij dat het is opgelost.

Met vriendelijk groet,

Dennis Westerhof

• Trudy vd Heerik

De service is heel goed
    En de mensen zijn erg vriendelijk als je ze belt

• Peter
    Review voor Kattenshop-online

Betrouwbaar en een fijne webwinkel!

• Jappie van der Wal

Snelke levering

• Pauline Koomen
    Review voor Kattenshop-online

Na een goed telefonisch advies, brokjes besteld voor mijn kitten. Het was snel in huis en mijn kitten eet heerlijk!

• Sannie Peeters
    Review voor Kattenshop-online

Je wordt netjes op de hoogte gebracht als iets niet op voorraad is en het wordt op de aangegeven tijd verzonden. Prima.

• Chantal De Bont
    Review voor Kattenshop-online

Ontzettend snel in huis! Super fijn

• Sandra Alsemgeest

• Sabine te Kamp
    Review voor Kattenshop-online

Goede service en geld netjes terug gestort.

• Daan
    Review voor Kattenshop-online

Snel en betrouwbare webshop!

• MEJ Doomen

• Rosalinde
    Review voor Kattenshop-online

Verkeerde levering gekregen, gemaild maar nooit een reactie ontvangen!

• Elly
    Review voor Kattenshop-online

Snelle levering. En ook een tegengeluid van eerdere slechte reviews wat voor mij dus absoluut niet van toepassing is.

• Gaby
    Review voor Kattenshop-online

Na telefonisch overleg een deel van de bestelling ontvangen. Na een maand was de nalevering er nog steeds niet. Meerdere keren gebeld;in tegenstelling tot wat ze beloven, werd ik niet teruggebeld. Op meerdere emails van mij werd niet gereageerd, ook niet op mijn bericht via het reactieformulier. Klacht ingediend bij webwinkelkeur en de volgende dag had ik ineens mijn geld terug..

• roger
    Review voor Kattenshop-online

Produkten gelijk goed verzenden, track en trace onduidelijk geen betalingsherinnering sturen terwijl je gekozen hebt (gelukkig) via afterpay te betalen. Telefonisch contact, boos en brutaal als je doorhebt dat meneer alleen op geld uit is.

Antwoord van Kattenshop-online

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Wij gaan onderzoeken wat hier is misgegaan. En zijn blij dat alles is opgelost.

Met vriendelijk groet,

• Nel Lubken
    Review voor Kattenshop-online

Ik heb niets ontvangen. Track en trace klopt niet. Kreeg 2 emails dat de order verzonden was. Een van kattenshop-online en een van Diervoeding online. Nadat ik een mail heb gestuurd naar kattenshop online waar ik geen antwoord op kreeg heb ik Diervoeding-online gebeld. Kreeg een heel aardige meneer aan de lijn die van niets wist en heel veel telefoontjes hierover krijgt. Daarna heb ik het tel.nr. gebeld dat jullie vermelden bij de gegevens van kattenshop online en ja hoor "dit nummer is niet in gebruik". Dus ik begin nu toch te begrijpen dat ik gewoon opgelicht ben.