Kauwplezier

Kauwplezier

De favoriete winkel van jouw beste maatje!

Lidmaatschap per 08-11-2023 stopgezet

8,8

• Tiny Leenen
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Snelle levering en mijn hond is er heel blij mee daar kan menig webshop van leren.
    Dus ik vind kauwplezier geweldig

• Kaylee De Backer
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Kong knots giraffe gekocht. Bestelling vlot ontvangen . Mijn hond is er heel blij mee.

• Claudia den Bogter
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Snelle levering en veel keus

• Paul v H
    Review voor Kauwplezier

Geweldige speeltjes, snelle levering, heel vriendelijk geholpen toen er een rubbertje miste van een voerbak

• Esther
    Review voor Kauwplezier

Ik had een aantal Kong beren besteld, wat mij nog nooit overkomen was, is nu binnen 15 minuten gebeurd. Binnen 3 minuten beer 1 kapot en 10 minuten later, beer 2.
    Dit terwijl de honden er tot nu toe ruim 1,5 jaar met beren gedaan hebben.
    Onlangs is de vos, het nest knuffeltje van onze jongste pas kapot gegaan doordat ze beiden aan hem stonden te trekken.

Antwoord van Kauwplezier

Beste Esther,

Bedankt voor uw review.
    Wij hebben op uw verzoek bepaalde kleuren van de Kongberen verstuurd naar u, waarbij u normaalgesproken geen keuze in de kleur hebt. Ook hebben wij u verzendkosten terugbetaald omdat u in korte tijd 2 bestellingen hebt geplaatst. Dit hebben wij graag voor u gedaan, uit service, omdat wij onze klanten graag tevreden willen stellen.
    Het is zeer jammer dat de beren in zo'n korte tijd kapot zijn gegaan, terwijl andere beertjes langer meegingen. Waarschijnlijk komt dit omdat deze beren nieuw zijn voor uw honden en daardoor meer aantrekkelijk. Wij adviseren de speeltjes weg te halen als de honden het gaan slopen en later weer opnieuw aan te bieden.
    Neemt u contact met ons op? Dan kunnen we kijken wat we nog voor u kunnen betekenen.

• Thielens Magda
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Vlug geleverd. Product precies wat ik had verwacht

• Petra Reekmans
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Snelle levering. Gebruiksvriendelijke site en mooie collectie.

• Evelyn
    Review voor Kauwplezier

Snelle levering, goede prijzen!

• Diny Gruijters
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Product werkt niet zo makkelijk als de advertentie doet lijken
    Ik heb de oude waterbak weer in gebruik

Antwoord van Kauwplezier

Beste Diny, jammer dat u de waterbak niet meer in gebruik heeft. Wat werkt er precies niet makkelijk? Misschien kunnen wij u helpen. Neemt u alstublieft contact met ons op, wij helpen u heel graag!

• Karin
    Review voor Kauwplezier

Gisterenavond besteld, vandaag geleverd! Mooie speeltjes voor onze hond! Bedankt!

• Nathalie

Snel en netjes geleverd!

• Linda
    Review voor Kauwplezier

Snel geleverd, doet wat het beloofd!

• Margriet Dane

Snel en goed

• R Soest van

• L v G
    Review voor Kauwplezier

Gevonden via fb. Mooie producten, snelle levering en vriendelijke klantenservice👍. Zou er zo weer bestellen

• Mp Bentveld
    Geverifieerde klant van Kauwplezier

Goede service snel geleverd. Gevonden door een leuke actie in bentwoud Noord. 4 sterren er moet nog wel iets te verbeteren zijn. Verwarring op de site tussen grammen en ml op de site staat bijvoorbeeld 840 gr op de verpakking 840 ml. Dit is niet hetzelfde 840 ml was in mij geval 600 gram. Kwaliteit is super, mijn hond doet alles voor hun snoepjes. Zeker een aanrader.

• Rico

Snelle levering, goeie prijzen